מחר: ענבל פיזרו יוצאת לקרב על המדליה הראשונה

ענבל פיזרו, השחיינית הפראלימפית המצטיינת מקיבוץ יזרעאל שבגלבוע תצא לדרך במקצה הראשון במוקדמות 200 מטר חופשי, באולימפיאדה הרביעית שלה. "עם כל הכבוד למדליות הן מספרות רק חלק אחד ממסע מופלא. מהותו של המסע שאת עוברת, הוא לא פחות ממעורר הערצה", כתב לה השבוע עובד נור, ראש המועצה. וגם: רועי רוזנברג, לשעבר קפטן נבחרת ישראל בכדורסל, ואחראי על פרויקט הספורט בויצו ניר העמק, ושי אבני, בן ה-11, ספורטאי מצטיין בכדור-שער מפרגנים לענבל. צפו בוידאו (באדיבות דוברות מוא"ז הגלבוע")

אחת התקוות הישראליות לזכיה במדליה במשחקים הפראלימפיים בריו- ברזיל היא השחיינית המצטיינת ענבל פיזרו מקיבוץ יזרעאל בגלבוע. פיזרו נבחרה בעבר לספורטאית השנה של ההתאחדות הישראלית לספורט נכים וכבר בגיל 17, זכתה במדליות כסף וארד באולימפיאדת אתונה. מחר היא תצא לדרך במקצה הראשון במוקדמות 200 מטר חופשי, באולימפיאדה הרביעית שלה.

• "בשבילנו את אלופה"

בראשית השבוע, התייחס ראש המועצה להשתתפותה של פיזרו באולימפיאדה והעביר לה מסר אישי. "ענבל היקרה, בהצלחה, בשבילנו את אלופה", כתב נור בקיר הפייסבוק שלו והוסיף: "ביום חמישי תתחיל ענבל להתחרות במסגרת המשחקים הפראלימפיים (ריו 2016). תהיה זו האולימפיאדה הרביעית שלה, כשעד כה היא זכתה ב- 8 מדליות אולימפיות, 3 מהם באולימפיאדה האחרונה בלונדון. מכאן, ובשם כל תושבי הגלבוע אני רוצה לאחל לך ענבל- בהצלחה גדולה, ושתעמדי ביעדים שהצבת לעצמך. אצלנו בגלבוע, את פשוט-אלופה. עם כל הכבוד למדליות הן מספרות רק חלק אחד ממסע מופלא. מהותו של המסע שאת עוברת, הוא לא פחות ממעורר הערצה. תעצומות הנפש והגוף, היכולות להציב מטרה ולהגיע עליה, השאיפה למצוינות והשגיות, דרך התמודדות עם קשיים, והשליחות שאת מקיימת בעבר הספורטאיות באשר הן, מהווים לכל אחד ואחת במדינה כדוגמה ראויה להצלחה. אי אפשר להישאר אדיש למסע הרואי זה. הוכחת והזכרת לכולנו, שנכות אינה מגדירה איש, והמוגבלות היחידה הקיימת בעולמנו נמצאת רק במוחנו. ביקשתי מ-2 דמויות מובילות בספורט הפאראלימפים בגלבוע, להצטרף אלי ולברך את ענבל. לא רק שהם הסכימו בהתלהבות, הם גם ביקשו לספר מה מסמלת ענבל עבורם. אני מודה להם. מוזמנים לצפות כאן בדבריהם של רועי רוזנברג, מכפר יחזקאל, לשעבר קפטן נבחרת ישראל בכדורסל, ואחראי על פרויקט הספורט בויצו ניר העמק, ובשי אבני, בן ה-11, תושב רם-און, מביה"ס יד-לחמישה, ספורטאי מצטיין בכדור-שער. אסיים כמו שפתחתי. ענבל היקרה, בהצלחה, בשבילנו את אלופה!".