מחזיק תיק הספורט במגדל העמק: "כנראה יהיה איחוד עם עמק יזרעאל"

כפי שפורסם לראשונה ב"עמקניוז": קבוצות הכדורסל של מגדל העמק (לאומית) ועמק יזרעאל (ארצית) עשויות להתאחד לקראת העונה הבאה. גורמים משתי הרשויות מנהלים מגעים מתקדמים. לפי ההסכם המתגבש כל רשות תגייס 550 אלף שקלים, והמשחקים יתקיימו באולם 'יערת העמק'

 

 

בדרך לאיחוד? הפועל מגדל העמק מהליגה הלאומית והפועל עמק יזרעאל מהליגה הארצית עשויות להתאחד בעונה הבאה.

ל"חדש בעמק" נודע כי נציגים משני המועדונים בוחנים בימים אלה את האפשרות הזו ברצינות רבה. במידה והסכם האיחוד ייחתם כל רשות תגייס סכום של כ-550 אלף שקלים עבור תקציב קבוצה המאוחדת. כמו כן, התקבלה עקרונית שהמשחקים ייערכו באולם הכדורסל "יערת העמק" במגדל העמק, שמאושר לליגה הלאומית.


פורטל: "לעת עתה ישנה כוונה לעשות איחוד רק בין קבוצות הבוגרים. הכוונה היא לבנות הנהלה משותפת, שתקבע את זהות המאמן וסגל השחקנים. יש לעמק יזרעאל מחלקת נוער נהדרת ובסך הכל שני הצדדים יכולים ליהנות מהאיחוד.


 

יצוין כי בעיריית מגדל העמק העבירו בעונה האחרונה תקציב של 1.2 מיליון שקלים עבור קבוצת הכדורסל העירונית. כך שמבחינתם כניסה לאיחוד יחסוך סכום משמעותי של כ-650 אלף שקלים, מתוכם מתכוונים בעירייה להקצות כ-250 אלף שקלים עבור מחלקת הנוער.

• "אלי ברדה נתן את ברכת הדרך"

מחזיק תיק הספורט בעיריית מגדל העמק, יוסי פורטל, אישר השבוע את המו"מ שמתנהל בתקופה האחרונה עם אנשי עמק יזרעאל. "ככל הנראה יהיה איחוד בין הקבוצות", אומר פורטל באופטימיות זהירה, "ברוב המקרים כשנעשה איחוד זה לא הצליח כל כך, אבל אני מאמין שדווקא במקרה הזה כן יכול להצליח, במיוחד בשל הקרבה הגיאוגרפית של שתי הרשויות. חשוב להדגיש כי שני הצדדים באים ממקום טהור ועם כוונה ברורה לבנות קבוצה אזורית חזקה".

עוד הוסיף פורטל: "לעת עתה ישנה כוונה לעשות איחוד רק בין קבוצות הבוגרים. הכוונה היא לבנות הנהלה משותפת, שתקבע את זהות המאמן וסגל השחקנים. יש לעמק יזרעאל מחלקת נוער נהדרת ובסך הכל שני הצדדים יכולים ליהנות מהאיחוד. באופן אישי אני מאוד תומך בזה וגם ראש העיר אלי ברדה כבר נתן את ברכתו למהלך"