מחוברים: שוטרי משטרת ישראל ביקרו בכפר נין

השוטרים, 36 במספר, שוחחו עם איש החינוך והפעיל החברתי נאיל זועבי על הסוגיות המרכזיות שעומדות על הפרק מול המגזר הערבי – במהלך שירותם.

בשנים האחרונות פועל נאיל זועבי, איש חינוך ופעיל חברתי מהכפר נין לקרב לבבות בכל דרך אפשרית, יחד עם דמויות נוספות מכל המגזרים ומכל העולם. במסגרת זו הוא עורך בהתנדבות מלאה בביתו סדנאות לשוטרים מכל רחבי הארץ. ביום שני האחרון הגיעו לביתו 36 שוטרים ושוטרות מתחנת עירון בואדי ערה. המשלחת כללה גם קצינים, חוקרים ונושאי תפקידים נוספים בתחנה- הן מהמגזר היהודי והן הערבי.
"המטרה המרכזית של המפגשים הללו היא לבחון כיצד ניתן להיטיב את שרותי המשטרה במגזר הערבי", אמר השבוע זועבי והוסיף, "אני ורבים מחבריי חושבים שאנו חלק אינטגראלי מהעם והחברה בישראל וככאלה אנו רוצים להיות מעורבים יותר, לפעול להידוק הקשרים מול כחולי המדים ולהנמכת הלהבות. במהלך ההתכנסות העלינו אפשרויות לפתיחת ערוצי תקשורת נוספים מול הגורמים המשטרתיים והצגנו כיצד ניתן להשתמש בקוראן הקדוש כמנוף לחיזוק הקשר ומניעת פורענות.
השיח כלל גם הצפה של בעיות שכיחות במגזר, עמם מתמודדים השוטרים דוגמת סכסוכים פנימיים ועימותים על אדמות, וכן דרכים אופציונאליות לפתרון. סיימנו את המפגש הזה בסיפוק רב ולשמחתי קיבלתי המון פידבקים חיוביים מהמשתתפים. מבחינתי זה השכר שלי", סיכם זועבי.

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|