מזל"ט לאביב כהן והצמודה ליז, חגגו שנה, מי הבועט ששכח לרוץ בגלל האהבה? פלאש! – רכילות בעמק

פאוור קאפל: כדורגלן הפועל מגדל העמק אביב כהן והצמודה ליז אסרף חגגו שנה של זוגיות מרגשת. מזל"ט.

מוצ"ש האחרון, המגרש בנס ציונה: ג'מעה גדולה מאסי גלבוע שכללה בין השאר את בני סימנטוב, שגיא סבג, רן גוזלן ואבי עמוס נסעה לעקוב אחרי אבי מלכה בדרבי הלוהט של רחובות בין מכבי שעריים למרמורק. לזה אנחנו קוראים חברים תומכים.

 

• סתם רצינו לעדכן אתכם: הקאוצ' חגי פלק, המשמש כרכז מחלקת הבנות, כבר מתכונן לעוד קיץ עמוס מטעם איגוד הכדורסל לאחר שקיבל פנייה נוספת לשמש כסקאוט של נבחרת העתודה – בנות מהמאמנת הראשית שירה העליון, עימה שיתף פעולה בעבר.

אביבה מליחי, אין כמו אמא
אביבה מליחי, אין כמו אמא

 אמא תומכת: האמא הכי תומכת בכדורגל הישראלי, אביבה מליחי, עוקבת אחרי בנה דור מהיציע.

  חושב על היום שאחרי כדורגל: לא נגלה לכם מי הבועט המוכר מהאזור שאוטוטו צפוי להתחיל קורס כבאים ולהיעדר מספר שבועות מאימונים. בינתיים הוא שומר את זה בשושו…אבל בקרוב כבר נוכל לחשוף את שמו.

לא נעים לדווח: ארבעה בועטים מהפועל בית שאן לא הגיעו ביום רביעי שעבר לאימון הקבוצה. הסיבה: הם לא קיבלו כסף לדלק והכריזו על שביתה. המצב בקנטים.

נקלטו בעדשה: הבית שאנים אליעזר כהן זדה ובבר קסלסי
נקלטו בעדשה: הבית שאנים אליעזר כהן זדה ובבר קסלסי

  מחזיק תיק הספורט בעיריית בית שאן, אליעזר כהן זדה והמנהל המיתולוגי של הפועל בית שאן, בבר קסלסי (האבא של פלורי מ"האח הגדול"), תפסו תמונה למזכרת מול עדשת המדור.

 הבחור בעננים: החברים של אפי סבג שלחו למדור מסר מדאיג לפיו הם טוענים שהבועט שכח איך רצים במגרש מרוב שהוא מאוהב. מישהו מוכן לעזור לו לנחות לקרקע.

  איש המשק המיתולוגי של אסי גלבוע גבי אדרי נעדר השבוע מהמגרש בגלל אבל. מי שמילאו את תפקידו באופן זמני היו דרור שינו ורן גוזלן שעשו את עבודתם נאמנה. יישר כוח.

ירון הוכנבוים אקס עפולה, קפץ לביקור או הגעגעים?
ירון הוכנבוים אקס עפולה, קפץ לביקור או הגעגעים?

 יום שישי שעבר, האצטדיון בעפולה: אקס הפועל עפולה ירון הוכנבוים בא לראות את קבוצתו לשעבר. מעניין מה הוא חיפש שם.

  המצחיק בע"מ: באסי גלבוע הכריזו השבוע באופן רשמי על הבועט מאור אושרי כליצן של חדר ההלבשה. גורם בקבוצה לחש השבוע באוזני המדור: "אם הוא לא היה כדורגלן תהיו בטוחים שהוא היה סטנדאפיסט". מצחיק שכזה.

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|