מושלמים: הישג מדהים לנוער גלבוע/מעיינות שהבטיח את המקום הראשון לקראת הפלייאוף

קבוצת הנוער המשחקת בליגת העל, סיימה במקום ראשון לאחר ניצחון מרשים רעננה בתוצאה 86:58 ובכך הבטיחה את המקום הראשון שיעניק לה את יתרון הביתיות בפלייאוף. צילום: באדיבות פייסבוק גלבוע/מעיינות

במועדון גלבוע מעיינות התמוגגו השבוע לאחר ניצחונה המרשים של קבוצת הנוער בליגת העל רעננה בחוץ בתוצאה 86:58, ניצחון שמבטיח לה את ראשות הבית העליון כשבאמתחתה מאזן מושלם של 11 ניצחונות ללא כל הפסד עם 41 נק' כשאחריה מדורגות מכבי ת"א שנייה, ובמקום ה-3 מועדון עמק יזרעאל עם 7 ניצחונות ו- 4 הפסדים, ובמקום ה-4 מדורגת הפועל ירושלים.
הניצחון על רעננה מקנה לקבוצה הלוהטת מהעמקים את יתרון הביתיות במשחקי הפלייאוף בדרך לאליפות הליגה.
בקבוצת הנוער אותה מאמן ליאור קרת, משחקים כישרונות בולטים שחלקם אף נכלל בסגל נבחרת ישראל, רזיאל חיון, איתי מושקוביץ ויותם חנוכי שחזר לכושרו לאחר פציעה ארוכה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במועדון גלבוע מעיינות ציינו שקבוצת הנוער עשתה הישג מדהים לאחר שאת משחקי הבית העליון התחילה בנחיתות עם 3 משחקים חסרים לאחר עלייתה מהבית הצפוני, ולמרות זאת עשתה ריצה מדהימה של 11:0 ועקפה בדרך את מי שנחשבות אריות הליגה: מכבי ת"א הפועל ירושלים ועמק יזרעאל.
רבע גמר אליפות המדינה לנוער יתחיל בעוד כ- 10 ימים ביום חמישי 20.04 כאשר עד לכתיבת שורות אלו עדיין לא נקבעה מי היריבה שתגיע לאולם עין חרוד, גליל עליון או נס ציונה.
באותו היום תארח הנציגה השנייה מהעמקים בליגת העל לנוער, קבוצת הנוער ממועדון עמק יזרעאל את נתניה באולם הכדורסל בנהלל.