מוריס אוזן מונה למאמן גלבוע: "אף אחד לא יתערב לי מקצועית"

המאמן הטרי של אסי גלבוע שבמשחק הבכורה שלו רשם תיקו ביתי מול צור שלום התפנה לראיון: "באתי לעונה וחצי. גלבוע זה כמו משפחה. יש חומר שחקנים טוב וחדר הלבשה בריא. לא אכפת מי השחקן ואיזה מאמן הביא אותו, אצלי כולם יקבלו הזדמנות שווה להוכיח את עצמם"

"כיף לי באסי גלבוע. התרשמתי מאוד לטובה. באופן טבעי יש אווירה טובה באימונים, במיוחד אחרי הניצחון מול בית שאן. יש חבר'ה טובים, חדר ההלבשה בריא וגם חומר שחקנים טוב". המאמן החדש של אסי גלבוע, מוריס אוזן, התרשם לטובה מקבוצתו החדשה.
אחרי שהמאמן רפי בוסקילה סיים את דרכו במועדון בטון צורם עקב משבר ביחסים מול ההנהלה, באסי גלבוע קיבלו החלטה למנות במקומו את מוריס אוזן, שפתח את העונה הנוכחית בהפועל בית שאן והוחלף שם ע"י איתן טייב, שפוטר מאסי גלבוע בתחילת העונה לאחר 5 מחזורים.
"עוד לפני שהוא איש מקצוע רציני ומוערך, מוריס אוזן הוא קודם כל בן אדם ישר והגון שאני מאוד מעריך אותו", משבח היו"ר אוהד אפרים את המאמן החדש. "המטרה שלנו היא לסיים את העונה טוב ככל שאפשר, כשהראייה היא להכין את הקבוצה לעונה הבאה".
אוזן, שבשנים האחרונות הוזכר מספר פעמים כמועמד להגיע לאסי גלבוע, התייחס לשתי עובדות מדאיגות: אחת, בשנים האחרונות מאמנים בגלבוע מתחלפים בסיטונות ושנית, שני קודמיו בתפקיד עזבו את אסי גלבוע בטריקת דלת ובהמשך טענו כי ההנהלה ניסתה להתערב להם בהחלטות מקצועיות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"אני לא מודאג מזה בכלל", אומר אוזן שרשם תיקו ביתי 0:0 במשחק הבכורה שלו על הקווים בגלבוע במפגש מול צור שלום, "ראשית, אני לא מייחס חשיבות למה שאנשים אחרים אומרים. שנית, כולם יודעים מי זה מוריס אוזן וכולם יודעים שההחלטות המקצועיות מתקבלות רק על ידי וכמובן שאף אחד לא יתערב לי בעניין הזה. אני מכיר את ראשי המועדון כבר הרבה שנים וגם מצוי איתם ביחסים טובים מאוד. הם עובדים קשה בכדי שהמערכת תעבוד כמו שצריך. כל אחד יודע את תפקידו, ואני לא חושש לרגע מהתערבות מקצועית".

מה אמרת לשחקנים בפגישה הראשונה?

"אמרתי להם שאני בן אדם ישר והגון והדרישות שלי הן גבוהות ואין לי נגד אף אחד שום דבר. אני אעשה מה שטוב לקבוצה. מי שרוצה להיות בפנים שיתאמן ויעבוד קשה ומי שלא אז לא. הכל תלוי בכם אתם קובעים".

 


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שחקנים שהובאו ע"י בוסקילה לא אמורים לחשוש?
"ממש לא. אני מקצוען ואני מדבר איתם בגובה העיניים ובסדר עם כולם. אני מניח שזה הפידבק שאני אקבל בחזרה, כי בכל זאת בכדורגל הכל מתחיל ונגמר במקצוענות. מי שרוצה להצליח צריך לעבוד קשה וזה לא משנה מי המאמן".

בניגוד לטבריה ובית שאן, הפעם הגעת למקום שקט?

"אין את כמות הקהל שיש בבית שאן וגם אין את אותו רעש גדול שהיה בטבריה, אבל ברור שימדדו אותי על פי מבחן התוצאה. סך הכל אסי גלבוע זה כמו בית, מועדון משפחתי, כיף לאמן בו וכיף לשחק בו. אני בא לעשות את מה שאני יודע. הלוואי ודברים יסתדרו".

היעדים עד לסיום העונה?

"להבטיח את ההישארות כמה שיותר מוקדם ולהתכונן לעונה הבאה. לראות מי ימשיך איתנו ומי לא. הכל תלוי בשחקנים. אני בא עם דף חלק. אותי לא מעניין מי היה פה ומי הביא אותו. כל ההחלטות שלי יתקבלו על פי האימונים והמשחקים".