מוריס אוזן: "חייבים לספק לשחקנים שקט ולשלם להם משכורות בזמן"

רגע לפני המשחק המסקרן מול צעירי כפר כנא וחברו הטוב מאיר כהן, מאמן הפועל בית שאן סיפק ראיון לאתר הרשמי של אולטראס הפועל בית שאן: "אנחנו עדיין לא נמצאים במקום שאני רוצה להיות בו"

אחרי הניצחון הגדול על הפועל חדרה במחזור האחרון שהחזיר במעט את השקט למועדון ורגע לפני המשחק המסקרן מול צעירי כפר כנא ביום שישי ב-13:30 (שוער כפר כנא הוא מאיר כהן, חבר טוב של מוריס אוזן), מאמן הפועל בית שאן סיפק ראיון לאתר הרשמי של אולטראס הפועל בית שאן, בו הוא דיבר בין השאר על פתיחת העונה המקרטעת, בעיית המשכורות והשאיפות בעתיד.
"היינו במשברון של חודש וקבוצה טובה חייבת לדעת לצאת מתקופה רעה", אמר אוזן, "אני מקווה שיצאנו לדרך חדשה עם הנצחון הסופר חשוב על חדרה".
עוד הוסיף ואמר המאמן בעניין היכולת: "לגבי היכולת ברור לי שאנחנו עדיין לא נמצאים במקום שאני רוצה ומצפה להיות בו אבל אני אופטימי ומאמין בסגל השחקנים הקיים. אנחנו עובדים קשה וניתן הכל על מנת לייצר רצף של נצחונות".
המאמן נשאל גם בעניין העיכוב בשכר ומחאת האוהדים וענה בכנות: "בעניין האוהדים כבר התבטאתי בנושא ואני שוב אומר שכדי להצליח להגשים את החלום שלנו נהייה חייבים לספק לשחקנים את השקט הכלכלי ולשלם משכורות בזמן, אם זה לא יקרה אז כמובן שיהיו השלכות על סגל השחקנים".