מונדיאל הגלבוע 2015: קבוצת 'בני אבו כארם' זכתה באליפות

טורניר הכדורגל המסורתי שנערך במהלך הקיץ באצטדיון בגוש יעל, בהשתתפות של 13 קבוצות מרחבי המועצה, הסתיים השבוע בצורה סופר- דרמטית, כשקבוצת 'בני אבו כארם' גברה בגמר 7:4 על קבוצת 'מיטב/אביטל' לאחר הארכה

 

כמו בכל שנה מחלקת הספורט הרב תחומי בראשותו של שלומי אייל ושותפו במחלקת הספורט עומר עומרי ארגנה את מונדיאל הגלבוע ה – 6 שידוע לאנשים כטורניר מסורתי שמחכים לו משנה לשנה כאשר הקבוצות משחקות במגרש הכדורגל של אסי גלבוע בגוש יעל בתקנון של קטרגל ובגודל מגרש כמו של הקטרגל.

בטורניר השתתפו השנה לא פחות מ – 13 קבוצות : טמרה, צעירי נעורה, ותיקי נעורה ,טייבה , סנדלה, גן נר, אומן, מלאה, ותיקי אסי גלבוע, גדעונה, מיטב- אביטל, בני אבו כארם וניר יפה.
הקבוצות שובצו לשלושה בתים כאשר לשלב רבע הגמר העפילו 8 קבוצות וחמש קבוצות נפרדו מהטורניר לאחר שלב הבתים.

קבוצת מיטב  - אביטל
קבוצת מיטב – אביטל

משחקי רבע הגמר נקבעו לפי הגרלה ומשם התחיל להיות יותר מעניין כאשר הקבוצה המפסידה נאלצת להיפרד מהטורניר. הטורניר התחיל בתחילת חודש אוגוסט במתכונת של שני מפגשים בשבוע בימי א' ו – ד' בשעות הערב והסתיים בתחילת ספטמבר.
לכמה קבוצות היה סיכוי לא רע להגיע לגמר אבל הנחישות והכדורגל היפה שהציגו שחקני קבוצת מיטב – אביטל ושחקני קבוצת 'בני אבו כארם' הם שקבעו ששתי הקבוצות יתמודדו במשחק הגמר על התואר, ויש לציין ששתי הקבוצות סיימו כראשי הבתים בשלב המוקדם.

• רוח ספורטיבית והגינות

אווירה ספורטיבית וחגיגית שררה  בטורניר כאשר כל הקבוצות שמרו על רוח ספורטיבית והגינות וגם הקהל שהגיע לראות את המשחקים היה מעודד כל מהלך כדורגל יפה אם זה לקבוצה שלו או לקבוצה היריבה. ריכז את הטורניר קאסם זועבי. שפטו את המשחקים
השופטים: גמאל אגבריה, נסים אגבריה ומונדר זועבי. למשחק הגמר הגיעו לא פחות מ-150 צופים לראות את המשחק בנוכחות ראש המועצה מר עובד נור והסגנים שלי דודי ושניר פרידמן שחילקו את הפרסים לקבוצות המנצחות ומגני ההוקרה לצוות המונדיאל. יש לציין שראש המועצה בירך את הקבוצות המנצחות ובירך גם על הרוח הספורטיבית וההגינות שהפגינו השחקנים לאורך הטורניר.

 

• דרמה במשחק הגמר

'בני אבו כארם' היא קבוצה ששייכת ליישוב טמרה שמורכבת מהנכדים של אבו כארם ז"ל, אבא של כדורגלן העבר הישאם זועבי וסבא של שחקן בני סכנין ספואן זועבי. מדובר במשפחה של כדורגלנים פעילים בליגה הישראלית. במשחק הגמר נפגשו בני אבו כארם ומיטב- אביטל ראש בראש למפגש מסקרן בין שתי קבוצות חזקות שלאורך הטורניר הפגינו יכול גבוהה.

'בני אבו כארם' עלו ליתרון של 2:0 כבר בדקה 17 משערים של מועאד זועבי ומוהנד זועבי. מנגד, מאור בן עטר הצליח לצמק ל-2:1 לפני סיום המחצית הראשונה. עם פתיחת המחצית השנייה הצליח סולטן זועבי להבקיע את השער השלישי לקבוצתו. לרוב הצופים היה נראה שהסיפור כבר גמור עד שמיכאל בן עזרי הבקיע שער מרשים מרחוק ומאור בן עטר הוסיף עוד אחד משלו, ולמעשה קבעו שוויון דרמטי 3:3. מכאן שתי הקבוצות הלכו להארכה. בהארכה בני אבו כארם הצליחו להבקיע ארבעה שערים ולנצח את המשחק בתוצאה 7:4 ובכך לזכות במקום הראשון במונדיאל הגלבוע. שפט את המשחק בהצטיינות השופט ג'מאל אגבריה ועוזרו נסים אגבריה.

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

מאמן מועדון הג'יו ג'יטסו מעפולה יריב ביטון ממשיך לקטוף תארים בזירה הבינלאומית

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|