סנטר זר חדש להפועל עפולה, קלאוול ודריוס מורו שוחררו

הפועל עפולה ריעננה את שורות הזרים בקבוצה, והשבוע שחררה את קלאוול שנפצע קשה ברגלו,וגם את דריוס מורו שלא הותיר חותם גדול בקבוצה. לאחר החתמתו של קלי בידלר , לסגל של רועי פרל יצטרף מוזס מארשל שחוזר לארץ לקדנציה שנייה

מוזס מארשל חתם אמש על חוזה עם מועדון כדורסל עירוני הפועל עפולה. מארשל יגיע לישראל במהלך סוף השבוע וישלים את סגל הזרים לצד קלי ביידלר עד לתום העונה.

מארשל (27,199), בוגר מכללת אוקלהומה סטייט, חוזר לארץ מהליגה הטורקית שם שיחק בשנים האחרונות ,העונה הנוכחית פתח בקבוצת אחיסר וגם ניפק 16.1 נק' ו-10.1 ריב' ב-30 דקות. לאחרונה שוחרר מהקבוצה ומי שהחליף אותו הוא שון ג'יימס.
רועי פרל התייחס להגעתו של מארשל ולעזיבתו של דריוס מורו ואמר: "אני מאוד שמח שהצלחנו להחתים את מוזס, אני מאמין שהוא יוסיף לנו הרבה מאוד למשחק ההתקפה שלנו, מוזס שחקן מנוסה שעשה בשנים האחרונות דברים יפים ואני מקווה שיחד איתו נוכל לחזור ולהציג את הכדורסל שאפיין אותנו במהלך רוב העונה. בקשר לדריוס, אני מאמין דריוס שחקן מצויין שצריך עוד כמה חודשים כדי לחזור לעצמו אחרי הפציעה, הוא אדם נהדר ובעל אופי נח, דריוס עשה ככל שיכל לעזור לנו ועל כך אני מעריך אותו מאוד. אני מקווה ומאחל לו מכל הלב הצלחה בהמשך הקריירה שלו".