"מודעת אבל" של הפועל עפולה: "חציית קו אדום, פשוט גועל נפש"

הפוליטיקה שוב מחלחלת לכדורגל בעפולה: "מודעת אבל" שהופצה ברשתות החברתיות ע"י אלמוניים בדבר "מותה" של הפועל עפולה-הציתה אש גדולה סביב המועדון. היו"ר אסולין: "פשוט גועל נפש. אנשים קטנים שמחפשים לפזר רוע ועלולים להוביל למעשי אלימות"

המלחמות הפוליטיות בעיר עפולה שוב מחלחלות לקבוצת הכדורגל העירונית. והפעם, כך נראה, מדובר בעליית מדרגה רצינית ומסוכנת שעלולה בעתיד להוביל לדברים חמורים אף יותר.

• "בצער וביגון עמוק אנחנו נפרדים מהאהובה – קבוצת הכדורגל הפועל עפולה"

ביממה האחרונה הפיצו גורמים אלמוניים ברשתות החברתיות "מודעת אבל" שכותרתה: "בצער וביגון עמוק אנחנו נפרדים מהאהובה-קבוצת הכדורגל הפועל עפולה". עוד נכתב במודעה כי "הקבוצה גססה במשך 3.5 שנים עם עליית השלטון החדש שפיטר אנשי מקצוע ושם עסקנים פוליטיים שמוטטו את המועדון לחלוטין. חגיגות ההשמדה של הפועל עפולה נערכות מדי יום בבניין העירייה בקומה השלישית בלשכת ראש העיר וסגנו שחושב שפלייאוף תחתון זה תנופה בספורט".
ראשי המועדון קיבלו בהלם את פרסום המודעה, שככל הנראה הופץ באמצעות חשבון פייסבוק פיקטיבי. במועדון ניסו לברר מיהו אותו גורם או גורמים שאחראים להוצאת המודעה, ששוב מציתה את הרחוב הספורטיבי בבירת העמק. אולם בשלב זה הכל נותר בגדר ספיקולציות, כאשר יש כאלה שטוענים אולי מדובר במקורבים למאמן ממורמר או גורמים פוליטיים כאלו ואחרים שעושים שימוש ציני בקבוצת הכדורגל בכדי לקדם אינטרסים פוליטיים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"פשוט גועל נפש, זו חציית קו אדום". יו"ר הפועל עפולה, דני אסולין
"פשוט גועל נפש, זו חציית קו אדום". יו"ר הפועל עפולה, דני אסולין

• דני אסולין: "מעשים כאלה חמורים עלולים להוביל חלילה לאלימות בעתיד"

יו"ר המועדון דני אסולין רתח מזעם ואמר בתגובה: "פשוט גועל נפש. זוהי חציית קו אדום. לא מאמין עד כמה אנשים יכולים לרדת נמוך. אני לא חושב שמי שעשה את זה הוא ילד אלא כנראה מישהו שפגוע מהמערכת. שום דבר לא מצדיק התנהגות זולה ופוגענית מן הסוג הזה. חבל מאוד שלפני החג יש אנשים שמפזרים רוע. מעשים כאלה חמורים עלולים להוביל חלילה לאלימות בעתיד. חבל שאנשים לא חושבים לפני מעשים כה חמורים. זו עוד סיבה למה אני רוצה לעזוב את הכדורגל".