מהפכת ינואר: אוגו ובלילתי הצטרפו, דור כוכב וספואן זועבי מועמדים

החלוץ הניגרי שהגיע מקרית שמונה יתפוס את משבצת של מרטין או סולארי. המגן אלי בלילתי חזר לקבוצה (מה זה אומר לגבי אלירן דנין?). לחמן מעוניין גם בקשר בני סכנין ספואן זועבי.
שינהר מוראד עשוי לחזור לקבוצה במידה וירשים באימונים. עוד ברשימת המועמדים: דור כוכב, נאור עבודי, ויקטור מרעי, נבו מזרחי, רועי זכרי ומור חוזז

 

 

מהפכת ינואר יוצאת לדרך: לאחר שחרורם של איתי אלקסלסי וגיא דיין, המאמן אייל לחמן מתכנן מהפכה רצינית בסגל.

הקבוצה, במצבה הנוכחי, זקוקה לחיזוק מאסיבי של שחקנים בחלון ההעברות. נכון לעכשיו הסגל דליל מאוד. דבר שמחייב לא רק צירוף שחקנים בכירים במקום אלה שעזבו, אלא גם הבאת שחקנים צעירים וזולים בכדי שיהיה סגל מלא.


כיוון שמכסת הזרים בקבוצה כבר מלאה, ובמקביל כבר סיכמו עם אוגו צ'קומה אזצ'קו (19), יאלצו בעפולה לחתוך מהסגל את דויד סולארי או מתיאס מרטין השוהה בימים אלה בארגנטינה. "בתקופה האחרונה סולארי מספק את הסחורה ולכן הסיכוי שיחתכו את מתיאס מרטין גבוה יותר", אומרים גורמים בקבוצה.


אוגו אומנם מיעט לשחק בקרית שמונה, אבל נחשב לכישרון מבטיח ועלויות השכר שלו נמוכות במיוחד. "אין לנו מה להפסיד במקרה הזה אלא בעיקר מה להרוויח. אוגו הוא שחקן מוכשר שעשוי לפרוח אצל אייל לחמן ולהפוך ל"קהינדה מספר 2", אמרו במועדון באופטימיות.

המגן אלירן דנין, חתום גם לשנה הבאה, ימשיך בעפולה?
המגן אלירן דנין, חתום גם לשנה הבאה, ימשיך בעפולה?

מי שחזר השבוע לקבוצה הוא המגן השמאלי העפולאי המוכשר, אלי בלילתי, שחוזר בהשאלה מקרית שמונה לאחר ששיחק אשתקד בעפולה. השאלה המעניינת היא מה זה אומר לגבי מעמדו של המגן אלירן דנין, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה בעפולה. האם המהלך הזה יסלול את דרכו של דנין החוצה או שמא המאמן מייעד לבלילתי את תפקיד הקשר. בינתיים הקשר העפולאי שינהר מורד, שהושאל בקיץ למגדל העמק, התאמן השבוע בקבוצה ובמידה וירשים את לחמן הוא יחזור לעפולה.

שחקנים נוספים שהוזכרו כמועמדים להגיע לעפולה הם: ספואן זועבי (בני סכנין), דור כוכב (הפועל עכו), נבו מזרחי (נתניה), נאור עבודי (קרית שמונה), מור חוזז (מכבי פ"ת).

במהלך השבוע הגיעו שורה ארוכה של שחקנים להיבחן באימונים, ביניהם: ויקטור מרעי, משה כחלון, מייסר זועבי, האחים רון וסתיו ניסנקובסקי ושליו כתר (מגיעים מטוברוק).