"מהבוידעם של הנשמה": רחל כי טוב קרמר השיקה את ספרה בספרייה העירונית בעפולה

שואה, חלוציות ותקומה הן רק חלק מהנושאים בהם עוסק ספר הביכורים של רחל כי טוב קרמר מעפולה, לשעבר מנהלת הסיעוד של שרותי בריאות כללית במחוז צפון. צילום: טליה בן סבו

אמש, בנר שלישי של חנוכה, התכנסו חבריה, מכריה, אוהביה ובני משפחתה של רחל כיטוב קרמר, לשעבר מנהלת סיעוד במחוז צפון של הכללית, לרגל צאת ספר הביכורים המרתק והמרגש: "מהבוידעם של הנשמה", אשר יצא בהוצאת ספרי האיכות: "עכשיו אפשר".
את הבאים להשקת הספר, בספריה העירונית המרכזית הפועלת תחת רשת שחקים, קידם כיבוד עשיר ברוח הימים, קטעי נגינה ושירי חנוכה שניגנו תלמידי הקונסרבטוריון העירוני.
עם ההתכנסות, הדליק, אישה, יוסי כיטוב, את נרות חנוכה בברכה. לאחר מכן הנחתה בחן רב, הבת נילי טרבלסי, את הערב המרגש, והבת הדס בן נון, הקריאה קטע מרגש מהספר.
ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ, אמר בדברי ברכתו: "אני כל כך שמח ונרגש לראות את הספרייה מלאה והכל לכבוד הוצאת ספרך, רחל היקרה. רעייתי ישראלה קוראת ספרים רבים ומתרגשת מהריח שלהם. אני מעריץ אנשים שכותבים, ויש לי כבוד רב למילה הכתובה".
מנכ"ל הוצאת הספרים, "עכשיו אפשר", ועורך הספר, עמנואל בן סבו, שיתף בתהליך עריכת הספר עד לסיומו .
רחל הנרגשת שיתפה במצגת מרתקת על תהליך הכתיבה, הזמינה את הבאים להצטרף אליה לטעימות במסע חייה המרתק, והובילה יד ביד את המשתתפים בתחנות חייה השונות.
"אני מאוד נרגשת ושמחה על השקת הספר, הסיפור האישי המשפחתי שלי הוא בבואה לתקופת התחייה של עם ישראל השב למולדתו, הקמת המדינה, תרומה ועשייה למען ביצורה. ספרי הוא סיפורו של דור שהצליח מאין לבנות את היש", סיכמה.