מגן אסי גלבוע שוקל להתלונן במשטרה נגד בנו של יו"ר טבריה

מקורבים למגן אייל ברזני טוענים כי במידה ויו"ר עירוני טבריה ובנו לא יתנצלו בפומבי וגם יגיעו להתאחדות להודות בכך שתקפו אותו, תהיה תלונה במשטרה בגין תקיפה. לגולר הגיע מידע כי  בנו של יצחק צילצל להתנצל והמאמן רפי בוסקילה, באופן תמוה, פנה למגן בכדי להרגיע אותו. יצחק: "לא הייתה תקיפה וגם לא איום. ברזני זה שהשתולל וקילל את כולם"

הרוחות מסרבות להירגע בעקבות המהומות שהיו בשישי האחרון בסיום המשחק של אסי גלבוע מול עירוני טבריה. מגן אסי גלבוע, אייל ברזני, שעמד בשישי האחרון בעין הסערה, עשוי להגיש תלונה במשטרה נגד בנו של יו"ר עירוני טבריה, זוהר יצחק. מקורבים למגן טוענים כי בנו של יצחק תקף פיזית, לכאורה, את ברזני בסיום המשחק וזוהר עצמו אף איים עליו.

• ברזני דרש וקיבל התנצלות

"אם זוהר והבן שלו לא יתנצלו בפומבי וגם לא יגיעו להתאחדות ויודו בכך שתקפו אותי תהיה תלונה במשטרה נגדם בגין תקיפה. יש גם תיעוד של האירוע. הגיע הזמן לעשות סוף לבריונות במגרשים. לא יתכן ששחקן חוטף אגרוף ועוד מורחק באדום. פשוט בושה וחרפה".
עוד נודע לעמקניוז כי בנו של יצחק צילצל אתמול לאייל ברזני והתנצל בפניו. כמו כן, מאמן נצרת עילית רפי בוסקילה שמקורב לשני הצדדים התקשר לברזני בניסון להרגיע אותו ולהניא אותו מלהגיש תלונה במשטרה.

• לגרסתו של יו"ר טבריה  זוהר יצחק, הכול המצאה ושטויות

יו"ר עירוני טבריה, זוהר יצחק, סיפק את הגרסה שלו לאירועים המבישים ואמר ביום שישי לאחר התקרית החמורה: "אף אחד לא תקף ולא איים על אייל ברזני. שיפסיקו לחפש כותרות. בסיום המשחק הייתה התקהלות של השחקנים ובירידה מהמגרש אייל ברזני השתולל וקילל את כולם. ניגשתי להרגיע אותו. כולם חשבו שאנחנו הולכים לריב, אבל לא היה שום דבר. השופט ראה שהוא התפרע והוציא לו אדום". לגבי הטענה שבנו תקף אייל בזני, הוסיף זוהר יצחק: "הכל המצאה ושטויות. הבן שלי היה בכלל ביציע".