מגדל מול גלבוע: "יש שנאה גדולה בין המועדונים"

הנתק בין ההנהלות, "הרומן" הקצר והלא מוצלח של רפי בוסקילה בגלבוע שהותיר טעם מר, המעבר המתוקשר של בני סימנטוב בקיץ ממגדל העמק לאסי גלבוע שהצית אש גדולה, ושחקן אחד שמרגיש צורך לבקש סליחה לפני המשחק. מגדל העמק תארח היום (ו', 13:00) את אסי גלבוע לדרבי לוהט. אסור להחמיץ

הפועל מגדל העמק ואסי גלבוע תיפגשנה היום (ו', 13:00) לדרבי אזורי טעון במיוחד, על רקע המתיחות בין שני המועדונים.

בצד המקצועי שתי הקבוצות צמודות בטבלה ומחזיקות במאזן נקודות זהה (18 נקודות), אבל כל אחת מהן מגיעה במומנטום שונה לחלוטין. מגדל העמק נמצאת בעיצומו של משבר עמוק. היא הוציאה 2 נקודות בלבד בשבעת המחזורים האחרונים, ותחסר במשחק הקרוב את השוער מג'די חלאיילה (מורחק). את מקומו בשער יתפוס שלומי אזולאי. השבוע, באופן חריג, המאמן רפי בוסקילה החליט לקיים חמישה אימונים, ובנוסף השחקנים יצאו לקברי צדיקים בתקווה לשפר את מצב הרוח ואולי גם את התוצאות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מנגד, אסי גלבוע מגיעה במצב רוח מרומם. הקבוצה של אבי דנן מספקת בינתיים עונה מפתיעה, ולמשחק הקרוב היא מגיעה אחרי ניצחון ותיקו בשני המשחקים האחרונים. המגן מאור אושרי, שנעדר בשבוע שעבר בגלל צהובים, חוזר לסגל.

 מה גרם להידרדרות ביחסים?

מחוץ למגרש היחסים בין המועדונים מעולם לא היו מתוחים יותר, כפי שהם בתקופה האחרונה. מה גרם להידרדרות ביחסים? תחילה, הרומן הלא המוצלח של רפי בוסקילה אשתקד באסי גלבוע, שהסתיים אחרי משחק אחד בלבד. כאשר בגלבוע זעמו אז על המאמן וכינו את המהלך "כבריחה". ובנוסף, מה שהצית עוד יותר את גובה הלהבות בין הקבוצות, הוא המעבר המתוקשר של בני סימנטוב בקיץ ממגדל העמק לאסי גלבוע. במגדל העמק זעמו על אנשי הגלבוע וטענו כי הם עשו מעשה שלא יעשה, כשניהלו מו"מ חשאי עם שחקן שכבר היה חתום אצלם. בהמשך, אגב, חלה הידרדרות גם ברמה האישית בין המאמן רפי בוסקילה לבלם בני סימנטוב.