מגדל העמק: קאמבק מרשים לאתלט הצעיר

מורדיסון, תלמיד כיתה י"ב באורט רוגוזין במגדל העמק, זכה במקום השני באליפות האתלטיקה של מחוז צפון וסיים חמישי בתחרות הארצית בהדיפת כדור ברזל.

נתן מורדיסון בניגוד לחבריו הספורטאים שבוחרים לפתח קריירה מקצועית בענפים פופולריים כמו כדורגל ככדורסל טניס או שחייה פנה דווקא לענף האתלטיקה למקצוע הדיפת כדור ברזל.  את דרכו המקצועית החל לפני שנתיים לאחר שהצטרף למועדון האתלטיקה של מכבי נצרת תחת שרביטו של המאמן מארק בלייכמן ובליוויו הצמוד של המורה לחינוך גופני בבית הספר דוד כהן.


מורדיסון קיבל הזמנה הזמנה להתאמן במכון וינגייט כדי לנצל היטב את השנה וחצי לקבוע את הקריטריון אך פציעה במרפקו אילצה אותו לקחת פסק זמן מאימונים. כדי לחזור לכושר של לפני הפציעה החל האתלט הצעיר להתאמן לבדו וכבר הספיק להשתתף בשתי תחרויות ולקטוף שני הישגים


 

כבר בתחילת דרכו הרשים מורדיסון כאשר הדף כדור למרחק של 14.60 מטר, מרחק ארבעה מטרים בדיוק מהשיא הישראלי לנוער ומרחק 2:40 מטר מהקריטריון לאליפות אירופה לנערים (17 מטר). במקביל קיבל מורדיסון הזמנה להתאמן במכון וינגייט כדי לנצל היטב את השנה וחצי לקבוע את הקריטריון אך פציעה במרפקו אילצה אותו לקחת פסק זמן מאימונים, "לצערי נפצעתי במרפק. קרעתי את הגידים בעקבות העומס ונאלצתי לוותר על וינגייט". סיפר מורדיסון

כדי לחזור לכושר של לפני הפציעה החל האתלט הצעיר להתאמן לבדו וכבר הספיק להשתתף בשתי תחרויות ולקטוף שני הישגים בלתי מבוטלים.
ההישג הראשון היה זכייתו במקום שני בתחרות האתלטיקה למחוז צפון לתיכונים בה נטלו חלק כ-30 מתמודדים.
בעקבות ההישג העפיל לתחרות הארצית שנערכה באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף ואירחה ספורטאים מענפים שונים כגון מקצי ריצה, קפיצות לגובה ולרוחק, הדיפת כדור ברזל ועוד. בסיום התחרות דורג מורדיסון במקום החמישי עם תוצאה של 12:75 מטר, כשני מטר רחוק משיאו האישי שהושג לפני כשנתיים.