מגדל העמק: נבחרת הכדורשת "מאמאעמק" פותחת עונה שנייה

נבחרת הכדורשת של מגדל העמק "מאמאעמק" פותחת עונה שנייה של פעילות. יוזמת הקבוצה, אלגריה בן קסוס: "אני מזמינה את נשות העיר להצטרף לסגל הקבוצה".

נבחרת כדורשת נשים "מאמאעמק" ממגדל העמק פותחת עונת פעילות שנייה. במהלך עונת הפעילות הראשונה נפגשו שחקניות הנבחרת לאימונים על בסיס קבוע אותן העבירה המאמנת מירב טבקהוף וקיימו מספר משחקי ידידות מול נבחרות של עפולה, טמרה, רמת דוד ולפני כשבוע התקיים משחק אימון נוסף מול נבחרת הכדורשת של המושבה יבנאל. המשחק התקיים באולם הספורט ביבנאל שם התארחה "מאמאעמק" עם סגל של 11 שחקניות ובסיומו ניצחה הקבוצה המקומית.


יש לציין כי הקבוצה פועלת תחת אגף הספורט של המתנ"ס העירוני ובחסות היחידה לקידום מעמד האישה – מינהל נשים מגדל העמק. סגל הקבוצה כולל שחקניות בגילאים שונים עם ובלי ניסיון. יוזמת הקבוצה והפעילה החברתית אלגריה בן קסוס אמרה: "אני מזמינה את נשות העיר, גם כאלה ללא ניסיון משחק, להצטרף לסגל הקבוצה".מנהלת אגף הספורט, מיטל מלול-לוי אמרה: "הקבוצה מצליחה להגיע להישגים יפים, הודות לשחקניות המשחקות מכל הלב ומהוות גאווה נשית למגדל העמק. תמיכתו של ראש העיר אלי ברדה בקבוצה ובענפי הספורט השונים ושיתופי הפעולה עם הגורמים השונים בעיר מוכיחים שאפשר לשאוף עוד למעלה ולהצליח".