מגדל העמק: מתיחת פנים בהנהלה, שלום לוי ממשיך

על הפרק: הכנסת שני חברי הנהלה חדשים (סגן אלוף ועו"ד מקומי) לצידו של היו"ר הנרי איפרגן. המאמן שלום לוי ממשיך בתפקידו, אבל נדרש להוציא תעודת מאמן בהקדם. הדובר: משה לוי. כמו כן, תקציב התמיכה במחלקת הנוער צפוי לגדול בכ-200 אלף שקלים

אחרי עונה לא פשוטה שבה היו לא מעט חיכוכים ומתחים במועדון, כולל נתק בין היו"ר הנרי איפרגן למחזיק תיק הספורט יוסי פורטל שדי פגע באווירה הכללית בקבוצה, לקראת העונה הבאה יהיו שינויים רציניים.

בשבועות האחרונים נערכו סדרת פגישות בין ראשי הקבוצה וכן מחזיק תיק הספורט בעירייה יוסי פורטל, במהלכן התקבלו מספר החלטות עקרוניות שעשויות להשפיע על עתיד המועדון בצורה משמעותית.

• מצטרפים מספר חברי הנהלה חדשים 

נתחיל עם ההנהלה. היו"ר הנרי איפרגן, שהיה מצוי בסוג של נתק עם מחזיק תיק הספורט בעירייה יוסי פורטל, צפוי להמשיך בתפקידו לאחר מספר ישיבות בין השניים. בישיבות אלה הסביר פורטל לאיפרגן בדיוק מה הוא מצפה ממנו ואילו דברים עליו לשנות לטובת המערכת.

בנוסף, לכוורת הניהולית, שעד כה הייתה מאוד מצומצמת, יצטרפו מספר חברי הנהלה חדשים, ביניהם סגן אלוף במיל' ועו"ד בן המקום, שיסייעו לאיפרגן בניהול הקבוצה.

• דובר חדש לקבוצה

המאמן שלום לוי, שהגיע לקבוצה בשלהי העונה האחרונה, יישאר בתפקידו, אבל כתנאי להארכת חוזהו בקבוצה המאמן נדרש להוציא תעודת מאמן בהקדם האפשרי. בנוסף, יש כוונה למנות דובר לקבוצה כשהמועמד הבולט הוא משה לוי, מי ששימש בעבר כדובר העירייה וכבר נתן את הסכמתו.

וזה לא הכל. גם מחלקת הנוער, שהייתה בבחינת עקב אכילס של המועדון, צפויה לחוות שינויים מבורכים. על הפרק: צירוף חבר הנהלה נוסף שיתמקד במחלקה ובנוסף הגדלת התמיכה העירונית במחלקה בעוד כ-200 אלף שקלים.