מגדל העמק: "חייבים  לעצור את כדור השלג"

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, הפועל מגדל העמק מקווה לעצור את המומנטום השלילי במשחק הביתי הקרוב מול טבריה (ו', 13:00). תום בר יוסף ואדיר דנין ייעדרו. האם בוסקילה יתאושש על חשבון האקסית שזרקה אותו בעונה שעברה?  

 

 

אחרי ארבעה הפסדים רצופים וכשהיא נמצאת בעיצומו של משבר עמוק, הפועל מגדל העמק תארח מחר  (ו', 13:00) את עירוני טבריה למשחק מסקרן במיוחד, שייערך במגרש במגדל העמק. אם לא די בסגל הדליל, הקבוצה של רפי בוסקילה תגיע למשחק הקרוב עם הרכב חסר, כשתום בר יוסף (ספג אדום מול נשר) ואדיר דנין, ששבר את הקרסול במשחק האחרון, ייעדרו. מנגד, בעירוני טבריה, שבמשחק האחרון הביסו את חדרה 3:1, ינסו לייצר סוף-סוף רצף ניצחונות בכדי לשמור על קשר עין עם הצמרת הגבוהה.

עבור המאמן רפי בוסקילה, גם אם הוא לא מודה בכך באופן פומבי, מדובר כנראה במשחק טעון במיוחד. להזכירכם, בעונה שעברה בוסקילה אימן בעירוני טבריה כשזו שיחקה בליגה הלאומית. המאמן סיים את דרכו במועדון מעיר הכנרת בטונים צורמים לאחר 16 מחזורים בלבד, ובהמשך הוא אף תבע את הקבוצה, עד שלבסוף הגיע להבנות מול ראשי המועדון. "אנחנו במשבר עמוק וחייבים לעצור את כדור השלג לפני שיהיה מאוחר מדי", אמר שחקן במגדל העמק.

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|