מגדל העמק כדורגל: "הערב פגישה מכרעת בין היו"ר לנציגי העירייה"

על פי גורמים במועדון, הערב (ב') צפויה להתקיים פגישה בין היו"ר הנרי איפרגן לראש העיר, מנכ"ל העירייה וכן מחזיק תיק הספורט, ובסיומה יוחלט, ככל הנראה, לאן פני הקבוצה מועדות בעונה הבאה והאם היו"ר איפרגן יישאר ובאילו תנאים. צילום "בסט בול"

האם נראה זעזועים בהנהלת הפועל מגדל העמק? את התשובה לשאלה הזו יתכן ונקבל בקרוב מאוד. על פי גורמים במועדון, הערב (ב') צפויה להתקיים פגישה בין ראש העיר אלי ברדה, יו"ר המועדון הנרי איפרגן, וכן מנכ"ל העירייה ומחזיק תיק הספורט. בפגישה אמורים הצדדים לדון, בין בשאר, באירועי העונה החולפת וכן בתכניות המקצועיות והכלכליות לקראת העונה הבאה.
כמו כן, אחד מהנושאים שעשויים לעמוד על השולחן, הוא סוגיית היו"ר. כזכור, בתקופה האחרונה נוצרה מתיחות גדולה בין היו"ר הנרי איפרגן לגורמים משפיעים בעירייה, ובעקבות כך היו מי שטענו שזה אולי יוביל לסיום דרכו של היו"ר הנוכחי במועדון, או לחלופין יציבו בפניו מספר תנאים מגבילים-כתנאי להישארותו.

• האם ויקי ברנס חוזר?

במקביל, נפוצה שמועה במגדל העמק כי ויקי ברנס, ששימש כיו"ר המועדון עד לפני שנתיים, עשוי לחזור למערכת במידה ואיפרגן יחליט לעזוב בגלל המלחמות הפוליטיות שמתנהלות מאחורי הקלעים.
לקראת הפגישה הערב מפלס המתח עולה מדרגה בקרב כל הגורמים במועדון וסביבו.
"זוהי פגישה מכרעת, שלאחריה נראה לאן הרוח נושבת", אמרו גורמים שמעורים בפרטים והוסיפו, "נכון לעכשיו, נראה כי הקו הוא חיובי ואיפרגן כנראה יישאר בתפקידו. אבל נהיה חכמים אחרי הפגישה של היום".