מגדל העמק: הסוף לגגות האסבסט בשכונת "נוף העמק

פרויקט החלפת גגות האסבסט יוצא לדרך: לפני כשבוע התקיים כנס שיתוף – ציבור רבתי מוצלח בו הוצג הפרויקט על משמעויותיו על ידי ראש העיר ברדה בפני תושבי שכונת נוף העמק

הפרויקט יוצא לדרך לאחר שראש העיר ברדה הצליח לאחר דשדוש שנים רבות, לרתום את שר השיכון והבינוי יואב גלנט לטובת הפרויקט, שהעביר תקציב של תשעה מיליון שקלים להחלפת הגגות.
בעקבות זאת, בכנס תושבים שהתקיים והוקדש כולו לפרויקט, הוסברה חשיבותו לבריאותם וכן את מחויבות העירייה לפרויקט. במפגש הדגיש ראש העיר ברדה כי התהליך מחייב שיתוף פעולה מצדם. והציג בפניהם את תכנית הפרויקט המורכב בקווים כלליים והודיע להם כי מונה פרויקטור מיוחד מטעם העירייה שיוביל את התהליך יחד עם צוות מקצועי שייפגש עם נציגי הבניינים עם תכניות מפורטות כדי לקדם את הנושא במה שהגדיר כ-"חלון הזמן" הקצר לביצוע עבודות שלב א' לפני בוא החורף.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מעיריית מגדל העמק נמסר כי הראשונים להבין את חשיבות הפרויקט הם תושבי שכונת הקוטג'ים ב"נוף העמק" שנרתמו כולם וכבר חתמו על ההתחייבויות וסביר להניח שבעקבות היענותם המהירה, הדבר תעניק להם יתרון בכך שהפרויקט יתחיל בבתיהם.
עוד נמסר כי תושבי השכונה אמורים להשתתף בפרויקט ב-4,500 שקלים המהווים כ-20% מעלות הפרויקט כאשר לתושבים תינתן הנחה ואפשרות לפריסת תשלומים כדי להקל עליהם את נטל התשלום ואף נבחנת אפשרות להקטין את אחוז ההשתתפות בכפוף לתוצאות המכרז שפורסם.
ראש העיר ברדה אמר: "מדובר במאבק ממושך, וכנגד כל הסיכויים, אני שמח שהצלחתי לרתום את שר הבינוי והשיכון יואב גלנט וסגנו ז׳קי לוי לאשר 9 מיליון ש"ח לפרויקט החשוב שנועד למען בריאותם של תושבי שכונת 'נוף העמק' ועל כך תודתי הכנה".