מגדל העמק: הזדמנות אחרונה למבצע הנחות בארנונה

יוזמת שר הפנים למבצע הנחות בארנונה לתושבים בעלי חוב, שאושרה על ידי מועצת העיר, עומדת להסתיים בעוד שבוע. במינהל ההכנסות העירוני קוראים לתושבים לנצל את המבצע בטרם יסתיים.

הזדמנות אחרונה לתושבי מגדל העמק: יוזמת שר הפנים שיצאה לדרך לפני מספר חודשים ומעניקה הזדמנות נוספת לבעלי חוב ארנונה, לשלם את חובם בהנחה ובתנאי שיעמדו בקריטריונים שנקבעו – עומדת להסתיים בעוד שבוע מהיום.
כזכור, מועצת העיר אישרה בחודש מאי האחרון להצטרף ליוזמת שר הפנים אריה דרעי למבצע גביית ארנונה למגורים ולעסקים במסגרתו יוכלו החייבים לפרוע את חובותיהם בהנחות שינועו בין 45%-50% (תלוי באופן התשלום ובפריסת התשלומים) כאשר ההנחה תינתן רק לגבי חובות שנצברו עד סוף שנת 2014 בלבד כאשר את החובות שנצברו לשנים 2015-2016 יש לשלם במלואם.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


חשוב לציין כי בהנהלת הרשות שקלו את משמעויות ההצטרפות ליוזמת משרד הפנים גם בגלל הסוגיה המוסרית של "מתן פרס למי שלא שילם ארנונה בזמן" והחליטו להצטרף למבצע מאחר שאחוז גביית הארנונה ברשות עומדת בשנים האחרונות על אחוז גבוה של 93 אחוז וברור שרוב רובם של אלו שלא שלמו היה בשל מצוקה כלכלית.
מנהל מינהל הכנסות ברשות, מאיר לחיאני, ציין השבוע כי המבצע ביקש לסייע לתושבים שהינם בעלי חובות ישנים המבקשים לצאת לדרך חדשה לעשות זאת בצורה מהירה ובמקביל הם ייהנו יחד עם כלל תושבי העיר מהשקעה גדולה יותר של שירותים מוניציפליים. "אני קורא לתושבים לנצל את הימים האחרונים של המבצע ולצאת לדרך חדשה ונקייה".