מגדל העמק: בן 15 פונה לביה"ח עם הרעלת אלכוהול, צו סגירה הוצא לעסק

צו סגירה למשך חודש הוצא היום לקייטרינג בעיר מגדל העמק על ידי משטרת ישראל, זאת בעקבות מכירת אלכוהול לקטינים וסיפוח שטח ציבורי שלא כחוק

משטרת ישראל הוציאה היום צו סגירה למשך 30 יום לקייטרינג בעיר מגדל העמק, שנהג לקיים במקום מסיבות ולמכור אלכוהול לקטינים בניגוד לחוק.
בראשית החודש הנוכחי התקיימה מסיבה, בחצר הקייטרינג, שבמהלכה הוגש אלכוהול לקטינים. בהמשך ככל הנראה בשל צריכה מופרזת של אלכוהול ע"י קטין בן 15 הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מהרעלת אלכוהול.
מיד עם קבלת הדיווח על האירוע, מבית החולים נפתחה חקירה שבמהלכה עלה כי בנוסף למכירת אלכוהול לקטינים, בעל הקייטרינג סיפח לעצמו שטח ציבורי – כולל חצר, הציב שם כיסאות ושולחנות ונהג לקיים בשטח זה מסיבות. אמש נערך שימוע לבעל הקייטרינג והוחלט על סגירת בית העסק החל מהיום למשך 30 ימים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• המשטרה מבקשת מההורים לגלות ערנות מוגברת לצריכת אלכוהול וחומרים מסוכנים אחרים על ידי ילדיהם

בהודעה של משטרת ישראל נכתב: משטרת ישראל רואה בחומרה את התופעה של צריכת אלכוהול בקרב בני הנוער ובכלל זה מכירת אלכוהול לבני נוער ושתייה של אלכוהול על ידי בני נוער במקומות ציבוריים.
המשטרה משקיעה מאמצים במאבק בלתי פוסק בתופעה זו, באמצעות פעילות גלויה וסמויה, העמדה לדין של מי שמספק/מוכר אלכוהול לקטינים – כולל שימועים לבעלי עסקים וסגירת בית העסק. משטרת ישראל פונה אל ההורים לבני הנוער ומבקשת מהם לגלות ערנות מוגברת לצריכת אלכוהול וחומרים מסוכנים אחרים על ידי ילדיהם.

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

השיטור העירוני בעפולה זוכה לשבחים

|