מגדל העמק: איש החינוך המוערך יעקב אדרי הלך לעולמו

אדרי, בן 64 במותו, שימש כמדריך נוער, מנהל אגף הנוער, מנהל האחראי על בתי הספר היסודיים ובהמשך כמנהל מחלקת החינוך העירונית. צילום: ארכיון דוברות עיריית מגדל העמק

איש החינוך יעקב אדרי ז"ל שטיפח בני נוער רבים כמנהל אגף הנוער ובהמשך כמנהל מחלקת החינוך העירונית הלך השבוע לעולמו והוא בגיל 64 בלבד.
אבידה גדולה למגדל העמק: מאות מתושבי העיר ליוו השבוע למנוחת עולמים את איש החינוך יעקב אדרי ז"ל בבית העלמין במגדל העמק.
אדרי, 64 במותו, היה איש חינוך בכל רמ"ח איבריו הן בחינוך הבלתי פורמאלי שם החל את דרכו והן בחינוך הפורמאלי. ובין היתר שימש כמדריך נוער, מנהל אגף הנוער, מנהל האחראי על בתי הספר היסודיים ובהמשך כמנהל מחלקת החינוך העירונית. הוא החל לעבוד בעירייה בשנת 1984 ויצא לגמלאות לאחר 23 שנים, בשנת 2007.
עם היוודע דבר פטירתו ספדו לו רבים וביניהם מ"מ ראש מינהל חינוך מלי אליגוב שאמרה: "יעקב היה רב אשכולות ואיש עבודה ועשייה. למדתי ממנו רבות בין היתר על החשיבות האוזן קשבת לאנשי החינוך בעיר והכל בצנעה ובשקט".
ראש העיר אלי ברדה שלח תנחומים לרעייה סוזי והילדים ואמר: "יעקב ז"ל היה שכן וחבר, איש ישר, הגון, אמין, נאמן, מסור ומקצועי לעבודתו, לחבריו ולעובדי מערכת החינוך. הוא היה מוערך ואהוב על כל אנשי החינוך שהכירו אותו בזכות נועם הליכותך ואוזנו הקשובה כדי לעזור לאנשי החינוך והתלמידים. היה קשה לקבל ולעכל את הידיעה על לכתו של יעקב ז"ל במיוחד כשאתה נמצא מעבר לים ואינך יכול לחצות את הכביש ולנחם ולחבק את סוזי והמשפחה".