מאמן הכדורגל משה גבאי איננו

משה גבאי שכיכב במשך שנים בקבוצת הכדורגל של עפולה ובהמשך ניהל בית ספר לכדורגל מצליח בעיר נפטר היום ממחלה קשה

קהילת חובבי הספורט בעפולה, בעמקים ובכל הצפון מרכינה את ראשה עם היוודע דבר מותו הטראגי של משה גבאי, אחד מבכירי השחקנים והמאמנים שדרכו על מגרש הכדורגל המיתולוגי בבירת העמק.
גבאי נפטר ממחלה קשה בה נלחם ונאבק תקופה ארוכה. הלוויתו של גבאי, בן 62 במותו, תיערך בחדרה.
משה גבאי ז״ל כיכב בחוד של מכבי עפולה עם החולצה מספר שש וכבש לזכותה שערים רבים. הוא צבר לו באזור עדת מעריצים נוכח יכולתו הגבוהה ואישיותו הצנועה.
החיבור המוצלח של גבאי עם עפולה הובילה אותו לפתוח בית ספר לכדורגל שהפך בתוך זמן קצר לשם דבר, וממנו צמחו והתפתחו עשרות כדורגלנים שכיכבו בכל קבוצות האזור.

• חלוץ גדול ואיש כדורגל מקצוען, ססגוני ומלא שמחת חיים

"מעבר היותו אחד החלוצים הגדולים שראיתי, היה משה מאמן ואיש הכדורגל הכי מקצוען, ססגוני, משפיע, מלא שמחת חיים ומרתק שאימנו אותי", כתב היום כפרי אזולאי, אחד הכדורגלנים הבולטים באזור הצפון בשני העשורים האחרונים, ״נערי שנות התשעים המוקדמות כאן בעפולה, שהיו תחת שרביט האימון של משה גבאי האגדי, לא ישכחו לעולם את האיש היקר הזה. אני קורא לכל מכריו ולכל אלה שמשה היה חלק בלתי נפרד מהנוף של ילדותם להגיע להלוויה שמועדה יתפרסם בהמשך. אני משתתף בצערה של משפחת גבאי״.
עמוס אעידן ששיתף פעולה עם גבאי בחוד ההתקפה של עפולה הוסיף בכאב: ״זה אובדן גדול. משה היה מורי ורבי וחובבי הספורט בעמק לא ישכחו אותו לעולם. למדתי ממנו כל כך הרבה ומעטים הכדורגלנים שניחנו בכישרון ויכולות כמו משה. קשה לי מאוד לדבר עליו ברגעים אלה בלשון עבר. יהי זכרו ברוך״.