מאירים את אורם של דיירי "דיור בעמק"

הרשת יחד עם גורמי הביטחון וכוחות ההצלה הגיעו בכל ערב לבתי "דיור בעמק" ברחבי העיר והדליקו יחד עם הדיירים נר חנוכה. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

עיריית מגדל העמק באמצעות היחידה להתנדבות בהובלת אילנה פרץ עייש ושירלי אלקובי מנהלת היחידה לביטחון קהילתי, חברו במיזם משותף עם כוחות הביטחון להדלקת נרות חנוכה בכל יום במהלך חג החנוכה במערך הדיור של 'דיור בעמק'.
המשטרה, איחוד הצלה, שיטור עירוני, פיקוח, יחד למען החייל, מד"א, "אחוקים" ומדריכי המוגנות חגגו כל ערב עם דיירי "דיור בעמק", דיירים עם צרכים מיוחדים וביחד הפיצו אור ושמחה.
בנר הרביעי, בהשתתפות השיטור העירוני והפיקוח, כיבדו את המקום ראש העיר אלי ברדה אשר ברך על הנרות ואת דיירי הבית, העירייה, שרון מוסקוביץ מפקד השיטור הקהילתי, אהובה גובני חגי מנהלת מדור קהילה, סיוון אלקסלסי עוזרת ראש העיר וקובי פורטל דובר העירייה.
שרית בלמס מנהלת הבית הודתה על היוזמה המרגשת והחיבור של כוחות הביטחון לדיירים. שרית הדגישה שחשוב לדיירים להכיר תודה לקהילה ולהחזיר תרומה לקהילה, וחילקו ל-100 עובדי אגף חזות העיר סופגניות בשיתוף עם איילה זלצר, מנהלת אגף השירות ופניות הציבור ויניב בן יוסף מנהל אגף השפע שהודו על היוזמה המבורכת.
אילנה פרץ עייש ציינה כי ערך ההתנדבות והנתינה הוא ערך שמאפיין את מגדל העמק: "אני רוצה להודות לכוחות הביטחון וכוחות ההצלה על שיתוף הפעולה ועל הבאת האור והשמחה לדיירי דיור בעמק, מרגש לראות את היוזמה ההדדית ואת שיתוף הפעולה לאורך כל השנה".
אלי ברדה ראש העיר אמר: "הפעילות החברתית והערכות בכל התחומים שמתבצעת בקהילה יוצרת אנרגיה טובה שמאירה באור טוב שמחמם את הלב. אני גאה ביוזמות ובשיתופי הפעולה בין גורמי הרשות שעושים אור בעיניים ושמחה בלב".