מאבטח בבית ספר בעמקים הכה תלמיד

במשרד החינוך רואים את המקרה כחמור ובעקבותיו מאבטח בית הספר הוחלף ונשקו נלקח ממנו. במקביל המשטרה חוקרת את האירוע. צילום: תמונת המחשה

אירוע חמור ארע אמש בין כותלי אחד מבתי הספר היסודיים באזור העמקים ובמהלכו, השומר הממונה על אבטחת בית הספר הכה את אחד התלמידים. לדברי איש חינוך המעורה בפרטי האירוע, המאבטח הכה את התלמיד לאחר שזה הקניט אותו והתנהג אליו בצורה לא ראויה מזה תקופה. מדובר במאבטח שעובד תקופה קצרה יחסית במוסד החינוכי. האירוע הפך בתוך זמן קצר לשיחה המרכזית בבית הספר ובכל מערכת החינוך באזור בו ארע האירוע. גורם חינוכי אמר ל"עמקניוז": "חבל מאוד שמגיעים למצב שכזה ונתקלים באירוע מהסוג הזה. זה לא משרת אף אחד מהצדדים, לא את בית הספר, לא את המאבטח ולא את התלמידים, קל וחומר שמדובר בבית ספר יסודי".
פרטי האירוע הגיעו גם לבכירי משרד החינוך באזור. מדוברות המשרד נמסר: "מדובר באירוע חמור. מאבטח בית הספר הוחלף, נשקו נלקח ממנו והמשטרה מטפלת באירוע.
ההורים יודעים על האירוע, וכך גם מערך הפיקוח ושפ'י שטיפלו רגשית, תמיכתית ומקצועית בילד והונחו לקיים שיח חינוכי, הסברתי ומקצועי מול תלמידי בית הספר, במידת הצורך", לשון התגובה.

עפולה: יום עיון בנושא זהירות בדרכים בעקבות התאונות הטראגיות

|

"הדיון שנקבע בנושא הקמת שדה התעופה ברמת דוד איננו תקין"

|

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|