לפני הפועל פ"ת: ראובן עטר אסר על השחקנים להתראיין

המאמן הטרי של הפועל עפולה יערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים הערב (ב', 19:00) עם משחק מסקרן מול הפועל פ"ת וירון הוכנבוים. שחקן בכיר: "היה אימון ברמה גבוהה. עטר ביקש מאיתנו לא להתראיין. לדעתי, הוא ישנה את שיטת המשחק"

מבחן ראשון: המאמן הטרי של הפועל עפולה, ראובן עטר, יערוך הערב (ב', 19:00) את הופעת הבכורה שלו על הקווים עם משחק ביתי מסקרן מול הפועל פ"ת וירון הוכנבוים.
עפולה (מקום תשיעי, 23 נקודות) תארח את הפועל פ"א שמדורגת במקום ה-11 בטבלה (22 נקודות). המשחק הזה מקבל משמעות מיוחדת לאור העובדה שאקס הפועל עפולה, ירון הוכנבוים, מאמן את הפועל פ"ת. כידוע, הוכנבוים הוזכר בתקופה האחרונה לא פעם כמועמד לחזור לאמן בעפולה אבל בסופו של דבר זה לא יצא לפועל.
ראובן עטר ערך ביום שישי את אימון הבכורה שלו בעפולה, וזה הפך לסוג של פסטיבל שמשך לא מעט תשומת לב, כאשר כל חברי ההנהלה הגיעו בהרכב מלא למגרש.
השחקנים התרשמו מקצב האימון אך עם זאת ציינו כי עטר לא ממש מכיר את השחקנים וייקח לו קצת זמן עד שייכנס לעניינים. שחקן בכיר אמר: "כולם אהבו מאוד את אייל לחמן ואני מקווה שזה יהיה גם עם ראובן עטר. האימון הראשון היה ברמה גבוהה מאוד. לדעתי הוא ישנה את שיטת המשחק כבר במשחקים הקרובים. הוא ביקש מאתינו, כנראה בגלל כל הרגישות שהיה סביב אייל לחמן, לא להתראיין בתקשורת ללא האישור שלו".