"לסיים בהצטיינות יתרה זו גושפנקא להשקעה הרבה שלי"

רס"ל דקלה לבקוביץ מנצרת עילית הצליחה לתמרן בין שרותה הצבאי התובעני ללימודי הנדסת תעשייה וניהול במכללת נצרת עילית – אותם היא סיימה בהצטיינות יתרה

כשהוזמנה רס"ל דקלה לבקוביץ בוגרת לימודי הנדסת תעשייה וניהול במכללת נצרת עילית- יזרעאל לקבל ראשונה את תעודת ההצטיינות היתרה, היא חייכה בסיפוק. עוד פסגה נכבשה על ידה. דקלה, בת נצרת עילית, בוגרת בית הספר התיכון 'אלון', משרתת בקבע כבר תשע שנים בדרגת נגדת (רס"ל).
"התפקיד שלי בצבא מחייב אחריות, רצינות, הובלה. אני מתכללת את כל תכנית העבודה, יש בידי דיפלומת הנדסאות אלקטרוניקה וחשמל במסגרת לימודי י"ג – י"ד בבית הספר להנדסאים בטכניון. כשהחלטתי ללמוד במכללת נצרת עילית יזרעאל ידעתי שהקושי, האתגר והרמה בדיוק כמו בטכניון. השקעתי רבות בלימודי ערב ובימי שישי, תמרנתי בין המחויבות הצבאית לרצון ללמוד ולהגיע להישגים. לסיים בהצטיינות יתרה זו גושפנקה להשקעה הרבה שלי. אני מביטה קדימה ומאמינה שטרם אמרתי את המילה האחרונה. הלימודים במכללת נצרת עילית – יזרעאל היו לי למשב רוח מרענן, מקצועי וחוויתי ואת זה אני לוקחת איתי . אני מוקירה תודה ומעריכה את המרצים ואת צוות המנהלה הנפלאים שהיו בכל זמן שנזקקתי להם”. פרויקט הגמר הייחודי של דקלה עסק בשינוי רצפת ייצור, איזון נורמות תיקון ובטיחות בבסיס בו היא משרתת.

 

 

 

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|