למרות הקורונה: נמשכת במרץ בנייתם של מוסדות חינוך בעפולה

כמו בכל המדינה גם בעיריית עפולה מתמודדים בימים אלה בקורונה, במקביל לחזרה ההדרגתית ללימודים, מסתכלים קדימה ל"יום שאחרי", וממשיכים במרץ לבנות במרץ מוסדות חינוך חדשים לקראת שנת הלימודים שעתידה להיפתח בעוד פחות מחמישה חודשים. צילום: דוברות עיריית עפולה

עפולה נערכת ל"יום שאחרי" הקורונה- במקביל לניהול המשבר התפשטות נגיף הקורונה ולמרות צמצום כוח האדם, עיריית עפולה מסתכלת קדימה ליום שאחרי המשבר. ראש העיר אבי אלקבץ הנחה את מהנדס העירייה להמשיך לעבוד במלוא המרץ לבנייתם של מספר מוסדות חינוך חדשים ברחבי העיר, הכל כמובן בהתאם לאיסורים ולהנחיות משרד הבריאות.
במקביל להפעלת מערכת החינוך באופן מקוון בחודשיים האחרונים לאחר ריתוק התלמידים לביתם בעקבות הנחיות מש' הבריאות, ובמקביל לחזרה ההדרגתית בימים אלו ללימודים, לראש העיר של עפולה אלקבץ ולראשי מינהל החינוך העירוני היה ברור שהמשבר הנוכחי עתיד לחלוף, בתקווה שזה יקרה עם כמה שפחות אבידות בנפש ונזק כלכלי למשק, ולכן יש לעבוד בקצב על בניית מוסדות חינוך חדשים לקראת פתיחת שנת הלימודים שנמצאת ממש מעבר לפינה ועתידה להיפתח בעוד פחות מחמישה חודשים.


 [dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כחלק מתכנית העבודה נבנים בימים אלה שני בתי ספר יסודיים, בית הספר יסודי חדש ע"ש 'אלון יזרעאל' שיכלול 18 כיתות וכן בית ספר יסודי 'שהם' שיכלול 9 כיתות. כמו כן נבנים בימים אלה אגף חדש שיכלול 6 כיתות נוספות בתיכון 'בן גוריון' וכן אשכול גני ילדים 'כפיר' שיכלול 4 כיתות גן.
ראש העיר, אבי אלקבץ אמר: "זה נכון שאנחנו כל כולנו מרוכזים בהתפשטות נגיף הקורונה וסיוע לציבור בעפולה בכל בקשה או צורך. יחד עם זאת, חשוב להסתכל קדימה ולהיערך נכון ליום שאחרי, אמנם בימים אלה זה נראה כמו קצת רחוק אבל שנת הלימודים עתידה להיפתח בעוד פחות מחמישה חודשים ולכן הנחיתי את גורמי המקצוע ברשות לקדם במלוא המרץ את בנייתם של בתי הספר וגני הילדים החדשים"