למרות הכישלון: אבי דנן ממשיך לקבל גיבוי

למרות ההידרדרות של אסי גלבוע (מקום 12, 4 נקודות ממבחנים), בקבוצה שוללים אפשרות לפטר את המאמן אבי דנן. היו"ר אוהד אפרים: "הוא יישאר עד סוף העונה"

למרת ההידרדרות של אסי גלבוע בתחתית, מאמן הקבוצה אבי דנן ממשיך לקבל גיבוי מוחלט. מי שמעניק לו את הגיבוי הוא בעיקר איש אחד: היו"ר אוהד אפרים, שטוען בצורה נחושה וחד משמעית את התכניות שלו לגבי המאמן: "אבי דנן לא יפוטר מהתפקיד בשום פנים ואופן. הוא יישאר מאמן הקבוצה בכל מחיר".
הקבוצה הפסידה במחזור האחרון 1:3 מול קרית אתא, במשחק שבו היא הוליכה 0:1 במחצית. אסי גלבוע מדורגת במקום ה-12 בטבלה עם 28 נקודות, וחמישה מחזורים לסיום העונה היא מוצאת את עצמה בסיטואציה בעייתית, כשהיא מרוחקת 4 נקודות בלבד ממקום שבו הולכים למבחנים (בעונה שעברה ירדה ליגה מהמקום הזה). סדרת המשחקים שמצפה לקבוצה בהמשך כוללת את באקה אל גרביה שנמצאת בתנופה אדירה (11 משחקים ללא הפסד), הפועל איכסל, חדרה, מגדל העמק וכרמיאל/צפת. לא פלא שבקבוצה נזכרים בתסריט האימים של העונה החולפים. "גם בעונה שעברה היינו במצב דומה לזה שבו אנחנו נמצאים כעת, וכולם יודעים איך זה נגמר. אנחנו מועמדים לירידה, הקבוצה לא משחקת כדורגל ויש לנו מספיק סיבות לדאגה. מקווים שהסוף יהיה טוב יותר", אמרו בקבוצה בטון פסימי

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|