"למה שמאיר כהן יוותר על שכר של 16 אלף בחודש?"

השוער הוותיק, שחתום על חוזה לעונה וחצי בצעירי כפר כנא, לא נכנע ללחצים מצד ראשי קבוצתו-שמנסים לגרום לו בכל דרך אפשרית לוותר על חוזהו בעונה הבאה. "אני הולך לפי החוזה. יש לי את עו"ד אלי מלול והוא מטפל בנושא", טוען מאיר כהן

השוער הוותיק מאיר כהן (44), ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה מהלאומית ועבר בקיץ להפועל נצרת עילית (שימש כשוער שני), הצטרף לפני כ-4 חודשים בקול תרועה רמה לצעירי כפר כנא מליגה א' צפון. שם הוא חתם על חוזה לעונה וחצי כשהוא המשתכר הבכיר בליגה א', עם משכורת חודשית של יותר מ-15 אלף שקלים נטו בחודש.
אלא שבתקופה האחרונה עבר חתול שחור בין ראשי הקבוצה לשוער הוותיק, שנחשב לחד השוערים המוערכים בכדורגל הישראלי, כזה שיש מאחוריו קריירה מפוארת. בצעירי כפר כנא טוענים כי הוא לא מציג את היכולת שציפו ממנו, ולאחרונה החליטו לא רק להוריד אותו לספסל אלא גם להטיל עליו קנס כספי בגובה של 10 אלף שקלים. השוער, מצידו, המשיך להתאמן כמו ספורטאי מקצוען מבלי להתרגש יותר מדי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בתקופה האחרונה, לטענת מקורבים לשוער הוותיק, החלו בקבוצה לעשות הכל בכדי לייאש את מאיר כהן ובעצם לגרום לו לוותר על החוזה לעונה הבאה, כולל הצעה לשלם לו את שכר מלא עד תום העונה ולשחרר אותו באופן מיידי. אלא שהשוער לא מוכן להיכנע ללחצים ונחוש להיאבק על זכותו הלגיטימית לדרוש את חוזהו עד תום, כלומר כולל העונה הבאה.
"הקבוצה חתמה על חוזה ומאיר כהן מרוויח כ-16 אלף שקלים בחודש. למה שהוא יוותר על חוזהו?", אומרים בסביבתו של כהן, "בכפר כנא צריכים לדעת לכבד חוזים, גם אם מדובר בחוזה מנופח".
השוער מאיר כהן, שבשבוע האחרון הוציא חופשת מחלה ונעדר מהמשחק של קבוצתו, מסר בתגובה: "יש לי חוזה לשנה וחצי ואני מתכוון לממש אותו עד תום החוזה. יש לי עו"ד בשם אלי מלול הוא מטפל לי בנושא. אם הייתי מוותר על עונה הבאה הדברים היו נראים אחרת. יש לי חוזה והם צריכים לדעת לכבד אותו".