ליגת התיכונים: עמק חרוד פתחו ברגל שמאל, ויצ"ו נהלל בניצחון חוץ גדול

אכזבה לנבחרת בית הספר עמק חרוד שפתחה בהפסד את ליגת לבית הספר היובל הרצליה בתוצאה 56:61 ויצ"ו נהלל גברה על סגנית האלופה בתוצאה 81-72. צילום: פייסבוק

עמק חרוד  – היובל הרצליה

לאחר שבשנתיים האחרונות התרגלו בעמק חרוד לפתוח את ליגת התיכוניים בניצחון, הפעם פתחו את העונה השלישית שלהם בליגה, חניכיהם של ניר קפלן, ליאור קרת וברק וינרייב בהפסד לנבחרת היובל הרצליה בתוצאה 56:61 לאחר שברוב דקות המשחק המומנטום היה בצד של נבחרת היובל.
אמנם עמק חרוד  הגיע בהרכב חסר למשחק לא דניאל סידריוק, דניאל כהן ועידו כהן הפצועים, המשחק עצמו לא התעלה לרמות גבוהות, בעמק חרוד יכולים להתנחם בתוצאה הדחוקה של שחקני היובל הרצליה, ולאור שאר התוצאות במחזור הראשון עמק חרוד תוכל להיאבק על המקום השני בבית.

 

עמק חרוד - הופיעו בהרכב חסר למשחק החוץ
נבחרת עמק חרוד הופיעו למשחק בהרכב חסר

קלעו לעמק חרוד:  נטע גל- 16, יאיר הררי – 10, דן פריבר- 9,  עופרי נווה – 7, שובל וקנין – 6
ביום חמישי הקרוב (24/9/15) תארח עמק חרוד את עירוני ד ת"א במסגרת המחזור ה-2 בשעה 13:00 בעין חרוד.

 

ויצו נהלל – כצנלסון כפ"ס

ויצ"ו נהלל לעומת עמק חרוד פתחו את הליגה בניצחון חוץ גדול בתוצאה 81-72 בכפר סבא
הנצחון של נהלל על כפ"ס סגנית האלופה היווה הפתעה למחזור הראשון של הליגה, המשחק עצמו שסיפק דקות מהנות של מתח, החל צמוד עד שכפר סבא נטלה את השליטה עד מחצית כפר במחצית השניה התעשתו שחקני נהלל נגסו ביתרונה של כפ"ס ובריצה נפלאה של 13:1 חזרו למשחק ואף נטלו את ההובלה, כפ"ס ניסתה לחזור אבל  נהלל השכילה לשמור על היתרון בכוח וחזרה לעמק עם ניצחון מתוק ואוויר להמשך.
קלעו לנהלל: איתי וינטראוב (11 ריב') 20 נק', קורן ג'ורנו (8 ריב', 8 אס') 15 נק', דניאל ארד (15 ריב') 14 נק', קסם קריסי 8 נק', איתן פרקר 7 נק', אלמוג ביבר ואדר עין גל 5 נק' כ"א, קורן גן אור 4 נק'.

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|

מאמן מועדון הג'יו ג'יטסו מעפולה יריב ביטון ממשיך לקטוף תארים בזירה הבינלאומית

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|