ליגה א' צפון: מגדל העמק, אסי גלבוע ובית שאן חטפו בראש

הקבוצה של מוריס אוזן חטפה רביעייה מול הפועל איכסל היומרנית שהגיעה עם מאמן חדש על הקווים. הפועל בית שאן המאכזבת התרסקה מול 1:5 מול הפועל א.א.פאחם. ומגדל העמק הפסידה בבית 1:3 להפועל הרצליה

סופ"ש לא נעים לקבוצות מהעמק: היום (שישי) נערכו משחקי המחזור ה-6 בליגה א' צפון, ושלוש נציגות מהאזור חטפו תבוסות קשות: אסי גלבוע חטפה 0:4 מול איכסל בבית, בית שאן הובסה 1:5 מול הפועל א.א.פאחם ומגדל העמק הפסידה 1:3 בבית להרצליה.
אחרי ההפתעה הנעימה במחזור הקודם בדמות ניצחון חוץ בהרצליה שהביא עימו אופטימיות גדולה במועדון, הקבוצה של מוריס אוזן רשמה היום מפלה קשה בתענכים, וזאת לאחר שהובסה 0:4 ע"י הפועל איכסל היומרנית שהגיעה עם מאמן חדש על הקווים.
הפועל בית שאן המאכזבת, שמאז תחילת העונה ממשיכה לבצע שינויים בסגל, חטפה תבוסה קשה מול העולה החדשה הפועל א.א.פאחם 1:5, מה שגורם לבלגן רציני במועדון הבית-שאני. כיצד יתאוששו מהמכה הזו? ימים יגידו. כך או כך, האוהדים המאוכזבים ממשיכים לאכול את הלב.
במקביל, הקבוצה המגמגמת של קובי דנינו ממגדל העמק ספגה הפסד ביתי 1:3 מול הפועל הרצליה, שהתאוששה מההפסד הביתי המפתיע במחזור הקודם לאסי גלבוע.