לטייל בפסח בכינרת עם המשפחה ללא תשלום

איגוד ערים כינרת מזמין לחוויות פסח באגם הלאומי- טיולים מודרכים, נופים, פריחות, תצפיות והיסטוריה – ללא תשלום. צילום: איגוד ערים כינרת

אביב הגיע פסח בא! באיגוד ערים כינרת, מזמינים להגיע במהלך חול המועד פסח לאגם הלאומי, ליהנות מסיורים מודרכים ללא תשלום ב"שביל סובב כינרת", פריחות האביב, תצפיות עוצרות נשימה, אתרים היסטוריים, בפלגה 'במעבדה השטה אקו-כינרת' וכינרת מלאה.

• סיורים מודרכים ללא תשלום

יום שני, 18.4.2022- מחוף גופרה לחוף סוסיתא
מטיילים לקראת שקיעה במסלול נוף ופריחה.
את הסיור נתחיל ליד אחד המעיינות המליחים לשפת הכינרת בהדגמה וניסוי מדעי קטן. נצעד דרומה על שביל סובב כינרת במסלול קליל עם פריחה ונוף לכינרת בשעת בין הערביים ונתרשם מהצמחייה ובעלי החיים האופייניים לשפת הכינרת ונסיים בחוף סוסיתא. אורך המסלול: 2.5 ק"מ. משך הסיור: כשעתיים. דרגת קושי: קלה. מקום מפגש: בשעה 15:30 בחוף סוסיתא ומשם בהסעה לתחילת המסלול בחוף גופרה.

חורבת מנים- צילום דניאל וקנין
חורבת מנים- צילום דניאל וקנין

• יום רביעי, 20.4.2022 – מחורבת מינים לגינוסר – טבע, נוף ואדם

את הסיור נתחיל בביקור בארמון המוסלמי מהתקופה האומאית, משם נמשיך לחוף חוקוק, נצעד על שביל סובב כינרת בקטע פסטורלי ויפה, נעבור בחורשת פיקוסים קסומה, נחצה את נחל עמוד ולקראת סיום נבקר בקברו של יגאל אלון. אורך המסלול: 3 ק"מ, לאוהבי לכת. משך הסיור: כ – 3 שעות. דרגת קושי: בינונית כולל חציית נחל עמוד. מקום מפגש: בשעה 9:30 ברחבת העפר מחוץ לבית הקברות של קיבוץ גינוסר ומשם בהסעה לתחילת המסלול בחורבת מינים. חניית רכבים בחנית בית הקברות של קיבוץ גינוסר.
יש להגיע לסיורים בזמן! מספר המקומות בכל סיור מוגבל ויש להירשם מראש. לכל הסיורים יש להגיע עם נעלי הליכה סגורות (מתאימות גם להליכה במים), כובע ומים. הסיורים מתאימים למשפחות וילדים (ללא עגלות תינוקות) וכוללים הסעה חינם לתחילת המסלולים. יתכנו שינוים. יש להתעדכן לפני.

• הפלגות חקר ב'מעבדה השטה-אקו כינרת'

חוקרים ליום אחד- חוויה ייחודית ובלתי נשכחת בלב האגם הלאומי!
איגוד ערים כינרת, רשות הכינרת ושייט פרנסיס ירדן, מזמינים את הקהל הרחב להיות חוקרים ליום אחד, בשייט ב'מעבדה השטה- אקו כינרת', ספינה עליה מותקן ציוד דיגום ומדידה, המדגים את עבודתם של חוקרי ימים ואגמים. בהפלגה המודרכת דוגמים קרקע ומים מהכינרת, מפעילים ציוד מעבדה ומגלים את עולם המים והאקולוגיה של הכינרת. ההפלגה אורכת שעה.
יום שני, 18.4.2022-    הפלגה בשעה 12:00, יש להגיע עד 11:30
יום רביעי, 20.4.2022- הפלגה בשעה 13:30, יש להגיע עד 13:00
יש להגיע 30 דקות לפני ההפלגה, על מנת למצוא חנייה ולעבור בעמדת ההרשמה. ההפלגה תצא בדיוק בזמן. מי שיאחר לא יוכל לעלות על ההפלגה הבאה
כתובת מדויקת ב-WAZE – שייט פרנסיס, טיילת יגאל אלון טבריה

ספינה מלכת שבא-שייט פרנסיס ירדן
ספינה מלכת שבא-שייט פרנסיס ירדן

• שם הספינה- "מלכת שבא"

מחיר- 30 שקלים (מחיר אחיד למבוגרים וילדים מעל גיל 3).
מספר המקומות מוגבל. יש להירשם מראש. לא תתאפשר עליה לספינה ללא כרטיס.
להרשמה לסיורים בשביל סובב כינרת ולהפלגות במעבדה השטה, באתר: https://kineret.org.il