לחץ גדול בעפולה: "שחקני הרכש לא שווים את הכסף שהם מקבלים"

התיקו האחרון (1:1) מול 10 שחקני הפועל רמה"ש הוביל ללחץ עצום בהפועל עפולה, שלמרות הסגל הנוצץ שלה מציגה עד כה יכולת חלשה. שחקן בקבוצה: "אנחנו לא נראים טוב". גורמים בקבוצה: "גם עם 10 שחקנים  רמה"ש היו עדיפים עלינו. בושה איך שאנחנו נראים. ככה לא נעלה ליגה"

 

אכזבה גדולה בהפועל עפולה: אחרי שלושה מחזורי ליגה שבהם הקבוצה רשמה ניצחון אחד ושתי תוצאות תיקו, הלחץ במועדון מתחיל לתת את אותותיו, ולא מן הנמנע שבקרוב יהיו זעזועים בשורות המועדון.


במועדון קיימת אכזבה עצומה מהיכולת שמציגה הקבוצה, בעיקר לאור הציפיות הגבוהות בתחילת העונה עם סגל נוצץ שנבנה בקיץ במטרה ברורה להוביל את הקבוצה לליגת העל.


במחזור האחרון הקבוצה של ניסן יחזקאל יצאה למשחק חוץ מול הפועל רמה"ש, וכבר בדקה ה-18 הקבוצה המקומית נורתה ב-10 שחקנים לאחר שקובי מוסא הורחק באדום. אלא שלמרות הנחיתות המספרית הפועל רמה"ש לא הרימה ידיים ואף עלתה ליתרון בדקה ה-45.  למזלה של עפולה, דויד סולארי איזן בדקה ה-84 מהנקודה הלבנה ומנע מבוכה גדולה.

 

• בקורת על שחקני הרכש

אין ספק כי ראשי הקבוצה לא מרוצים ממה שהם רואים עד כה מהקבוצה. גורמים במועדון מעידים שהיו"ר דני אסולין והנשיא ששי יעקב מאוד מאוכזבים, ובקרוב הם יעשו חושבים לגבי העתיד הקרוב.

גורמים במועדון העבירו ביקורת נוקבת על שחקני הרכש ואמרו כי הם לא מצדיקים את הכסף שהם מרווחים. "גם עם 10 שחקנים הפועל רמה"ש היו עדיפים עלינו. ככה לא נעלה ליגה. בושה איך שאנחנו נראים. היחיד שמתפקד זה מתיאס מרטין, שרץ בלי הפסקה ולא ממש מקבל עזרה", אמרו בקבוצה.

גם בקרב השחקנים התחושה היא לא נעימה. "לאורך המשחק היו הרבה עצבים בספסל. אנחנו לא נראים טוב. והבעיה הגדולה היא שאין ניצוץ של תקווה. בעונה שאנחנו רוצים לעלות ליגה תוצאת תיקו עבורנו היא כמו הפסד", אמר שחקן בקבוצה.