לחץ בנצרת עילית: "אם לא ננצח את חדרה – אנחנו בבעיה"

אחרי 5 הפסדים רצופים הקבוצה מגיעה בלחץ גדול למשחק הביתי מול חדרה. ירון הוכנבוים מתעקש לשחק עם שיטת שלושת הבלמים. המנכ"ל גיל ברעם מאוכזב אך מנסה להרגיע: "לא מאבדים כיוון כרגע"

אם שלושת ההפסדים בגביע הטוטו עוד איכשהו התקבלו בהבנה, נדמה כי שני ההפסדים בליגה מתחילים לאותת על סוג של לחץ בהפועל נצרת עילית.
לאורך כל הקיץ שידרו בהפועל נצרת עילית אווירה נינוחה ואופטימית לאור הסגל האיכותי שנבנה-במטרה להחזיר את הקבוצה לצמרת הליגה. אלא שציפיות לחוד ומציאות לחוד. למרות הפתיחה המאכזבת בנצרת עילית עדיין לא מאבדים כיוון ומנסים לשמור על אופטימיות, אבל יחד עם זאת הם מבינים שרצף שלילי של חמישה הפסדים מעיד על כך שמשהו לא דופק כמו שצריך. ואם לא יגיע שינוי מיידי בתוצאות זה עלול להכניס את המערכת לסחרור רציני.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המנכ"ל גיל ברעם נשמע מאוכזב מאוד אחרי ההפסד לרמת השרון, אך עם זאת הוא ניסה להישאר אופטימי: "מצד אחד אני אומר שהיה
לנו משחק פנטסטי אבל מצד שני הפסדנו וזה לא שווה כלום, כי בסוף מסתכלים על התוצאה. מבחינת תוצאות אנחנו לא עומדים בציפיות. אבל למרות ההפסדים אנחנו לא מאבדים כיוון כרגע. לא בנינו קבוצה לעלייה. אנחנו בסך הכל במחזור השני. בליגה הזו שניים-שלושה ניצחונות והכל משתנה".
בינתיים המאמן הוכנבוים ממשיך לדבוק בשיטת שלושת הבלמים, למרות התוצאות המאכזבות ולמרות הביקורות מסביב. עד מתי זה יימשך? ימים יגידו.