"לורי דארן יכול להפוך לאליל האוהדים בעפולה"

שתי מחציות שבהן הוא נכנס כמחליף הספיקו לאוהדים העפולאים בכדי להתאהב בחלוץ היהודי בן ה-24 שהגיע מדא"פ. גם בקבוצה מתלהבים ממנו: "יש לו איכויות של שחקן ברמה של ליגת העל"

 

 

"לורי דארן רץ בלי הפסקה, יודע לכדרר וגם בועט נהדר. תענוג לראות את הטיפול שלו בכדור. אם ימשיך ככה הוא יכול להפוך לאליל האוהדים בעפולה". שתי מחציות שבהן הוא נכנס כמחליף במסגרת גביע הטוטו הספיקו לאנשי הקבוצה ולאוהדים המקומיים בכדי לזהות את הפוטנציאל הגדול שטמון ברגליו של החלוץ היהודי לורי דארן.

דארן בן ה-24, שעדיין לא קיבל אזרחות ותופס משבצת של זר, חתום על חוזה לשנתיים בעפולה. הוא שיחק בשנתיים האחרונות בליגת העל בדרא"פ. בקיץ האחרון הוא הגיע למבחנים בהפועל רעננה, אבל בסופו של דבר הקבוצה מליגת העל ויתרה עליו, דבר שסלל את דרכו לבירת העמק.


"רואים שיש לו איכויות של שחקן ברמה של ליגת העל. אם הוא יצליח להתאקלם ולהתחבר לשחקנים אז הקבוצה תרוויח חלוץ טוב", אומר שחקן בקבוצה שמחזיק ממנו. גם בהנהלה לא חוסכים במחמאות


 

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הסיבה שהוא עד כה לא פתח בהרכב נעוצה בעובדה שהוא לא בכושר מלא, ובקבוצה לא רוצים לסכן אותו בפציעות. אלא שבדקות המעטות שבהן הוא היה על כר הדשא ניתן היה לזהות את האיכויות שלו, במיוחד במשחק מול הפועל עכו שבו כבש שער אדיר שהקפיץ אפילו את האוהדים המנומנמים מהכיסאות.

"רואים שיש לו איכויות של שחקן ברמה של ליגת העל. אם הוא יצליח להתאקלם ולהתחבר לשחקנים אז הקבוצה תרוויח חלוץ טוב", אומר שחקן בקבוצה שמחזיק ממנו. גם בהנהלה לא חוסכים במחמאות: "מדובר בשחקן איכותי שרץ בלי הפסקה ויודע לכבוש שערים. הוא בהחלט יכול להפוך לחלוץ דומיננטי בליגה הלאומית".