לא שקט בטבריה: שלום עקיבא הורד לספסל, מראד פונה באמבולנס

הקבוצה של מוריס אוזן הפסידה 0:1 לקרית אתא, וכעת היא מרוחקת 7 נקודות מהפסגה. כוכב הקבוצה שלום עקיבא הורד לספסל למורת רוחם של האוהדים, שהגיבו בזעם. שלומי מראד, שנפגע בהתנגשות ראשים עם שחף הילמן, פונה באמבולנס לבית חולים עם חשש לזעזוע מוח

עירוני טבריה ממשיכה לפשל ולא נראית כמו קבוצה שמסוגלת להיאבק על כרטיס העלייה. הקבוצה של מוריס אוזן, על שלל כוכביה, לא מצליחה לעמוד בציפיות. השחקנים הבכירים לא מספקים את הסחורה, הקהל מתוסכל, וההנהלה עוד יותר. השאלה היא אם זה ישפיע, אם בכלל, על מעמדו של המאמן מוריס אוזן, שכרגע קבוצתו מרוחקת 7 נקודות מהפסגה.
טבריה רשמה במחזור האחרון הפסד 0:1 לקרית אתא המושמצת, שמצידה חזרה לחגוג ניצחון ליגה אחרי תקופה ארוכה, וזאת בזכות משחק הקרבה בלתי מתפשר. הטבריינים הגיעו ליותר מצבים וגם החזיקו יותר בכדור, אבל בפועל הם נכשלו במבחן התוצאה והפסידו משער דרמטי של שחר בלילטי (88), שעזר לקרית אתא להשיג ניצחון שני העונה.


הקבוצה מעיר כנרת סוגרת משחק שלישי רצוף ללא ניצחון (2 נקודות מתוך 9) ומתחילה לאבד קשר עין עם הצמרת הגבוהה. למזלה של טבריה, עירוני נשר סיימה בתיקו ומגדל העמק רשמה הפסד בכורה, אחרת המצב שלה היה גרוע אף יותר.     
אלא שהבעיות של טבריה לא מסתיימות כאן. המאמן מוריס אוזן החליט להשאיר על הספסל את שלום עקיבא, הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, מה שגרם לזעם עצום בקרב אוהדי הקבוצה.


היו כאלה שאמרו שזה סוג של סדרת חינוך, ואחרים סברו שזה על רקע מקצועי ותו לא. כך או כך, הורדתו של הקשר הבכיר לספסל, ולא משנה מאיזו סיבה, ליבה עוד יותר את היצרים מסביב למועדון ובמיוחד סביב המאמן אוזן, שבינתיים הולך עם העקרונות שלו.
ואם לא די בכל הצרות האלה אז עירוני טבריה ספגה היום עוד מכה, כאשר שלומי מראד נפגע בצורה רצינית אחרי התנגשות ראשים עם בלם קרית אתא שחף הילמן. הקשר קיבל טיפול במגרש ולאחר מכן פונה באמבולנס לבית-חולים עם חשש לזעזוע מוח.