לא מצחיק: נתפסה "חבורת הליצנים" שאיימה על ילדי עפולה

מעקב צמוד של יחידת השיטור העירוני בבירת העמק, הוביל לניטרול פעילות חבורת הליצנים הצעירה שהובילה לבהלה בעיר. ברשותם נמצאו מסכות של ליצנים

בעיריית עפולה מרגישים בשנתיים האחרונות כי השיטור העירוני מעלה את רמת הפעילות ורמת המעורבות שלו בשמירה על הסדר הציבורי ברחבי העיר.
נתונים שהוצגו לאחרונה ע"י משטרת עפולה הצביעו על ירידה משמעותית בהיקפי הוונדליזם ועליה בהרגשת הביטחון האישי של התושבים ברחבי העיר. ניכר כי שיתוף הפעולה בין המשטרה המקומית, בראשות מפקד היחידה פקד נווה קינדל, מנהל היחידה מאור אנג'ל ומנכ"ל העירייה, רפי כהן שאחראי על תפקוד היחידה נותן את התוצאות המקוות.

אנשי יחידת השיטור המקומי
אנשי יחידת השיטור העירוני. שיתוף פעולה עם המשטרה המקומית הניב ירידה משמעותית בהיקף הוונדליזם בעיר

בשבוע שעבר התפרסם סקר שביעות רצון פנימי שהתקיים בקרב חברי היחידה בעיר עפולה. מהסקר עולה תמונת מצב לפיה במרבית הנתונים נמצאים חברי היחידה מעל לממוצע הארצי. כך למשל בנושא האווירה ביחידה עומד הממוצע הארצי על 71% בעוד ביחידה בעפולה הוא עומד על 83%.
דוגמא לפעילות המבורכת של היחידה היא ניטרולה של חבורת ליצנים שהטילה פחד על תושבי עפולה עילית. אנשי השיטור עקבו אחרי הנערים, תפסו אותם בשעת מעשה והחרימו את הציוד והודיעו בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כי יגלו אפס סבלנות אם המקרה ישנה.