רועי פרל: "לא כיוונתי אקדח לרקה של אף אחד בכדי שייקחו אותי"

המאמן רועי פרל, שקיבל חוזה לעונה נוספת בעפולה, מדבר על ההתלבטות שהייתה בקרב בהנהלה לגבי המשך דרכו: "בהנהלה עשו את השיקולים שלהם וזה בסדר. לא זוכר מתי בפעם האחרונה מאמן המשיך לעונה נוספת בעפולה. עלייה? אין טעם לדבר על זה עכשיו" 

הפור נפל: אחרי המתנה ארוכה והתלבטות בין שלושה מועמדים עיקריים לתפקיד (רועי חגאי, ברק פלג ורועי פרל), בהנהלת הפועל עפולה קיבלו החלטה להאריך בעונה נוספת את חוזהו של המאמן רועי פרל, שהוביל את הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף בעונה האחרונה.

המשכיות בעמדת המאמן, במיוחד בהפועל עפולה, היא לא דבר מובן מאליו. בשנים האחרונות עברו בבירת העמק שורה ארוכה של מאמנים (דני פרנקו, אבנר יאור, שרון אברהמי, אלי רבי, ראובן מלול, רמי הדר, הוד בן הרצל ודוד אלהרר), ואף אחד מהם לא זכה לאמן שנתיים ברציפות.

• "מאמין גדול בהמשכיות"

"מודה להנהלה שמביעה בי אמון. עפולה זה הבית שלי, אני מאמין גדול בהמשכיות. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה בעפולה מאמן המשיך לעונה נוספת", אומר המאמן רועי פרל, "פנינו קדימה לבנות קבוצה אטרקטיבית ומחויבת.  בעונה שעברה הצלחנו לחבר את הקהל לקבוצה ואני מאוד מקווה שהעונה מתחילתה נקבל דחיפה מהקהל וניצור אולם ביתי וקבוצה מנצחת".

פרל התייחס גם להליך בחירת המאמן ואמר: "בסופו של דבר יש דברים אובייקטיבים שגרמו לזה שקיבלתי את הקרדיט. ההמתנה לתשובה? זה לא משהו אישי. ההנהלה קיבלה החלטה קודם כל לחכות לסוף סדרת גמר הפלייאוף וגם לראות האם יהיה איחוד עם גלבוע/גליל או לא. בינתיים דיברו עם כמה מועמדים ואמרו שאני אחד מהם. הם עשו את השיקולים שלהם ובסוף החליטו שזה אני. בסוף המעשים קובעים. לא כיוונתי אקדח לרקה של אף אחד בשביל לקחת אותי".

• המטרה לקראת העונה הבאה?

"לבנות קבוצה צעירה ותוססת שתייצג את הכדורסל שני מאמין בו. גם בעונה הבאה אנחנו מקווים להיות בצמרת. עלייה? אין טעם לדבר על זה עכשיו כי עדיין אין אפילו שחקן אחד בקבוצה".

העוזר שלך אורי שחם צפוי לעזוב?

"רוב הסיכויים שהוא לא ימשיך, כי קשה לו מבחינת לוח זמנים. אני מחפש עוזר מאמן שמתאים למה שאנחנו צריכים".