לאן מטיילים? להיות אינדיאני ברוב רוי או לגלות את קסמי השוקולד בגליתא

לאן לטייל? להתחפש לאינדיאני ולשוט בקנו, לצלול לעולמו המתוק של השוקולד בחוות גליתא בדגניה, להשתעשע במתקני המים בפארק המים בחוף גיא. צילום: מעיין בוברוב

• סוכות ברוב רוי

אתר התיירות "רוב רוי" השוכן על גדות נהר הירדן הדרומי, מזמין את כל המשפחה לחגיגת סוכות עם מגוון פעילויות: שייט בסירות קאנו אינדיאני בנהר הירדן בין אקליפטוסים וצמחיה עשירה, המסלול מוצל ברובו , אורך השייט כשעה וחצי ומתאים לילדים מגיל שנתיים,פינת איפור אינדיאני – לפני היציאה לשייט, יאופרו הילדים (וגם המבוגרים) בצבעים אינדיאנים מיוחדים ואותנטיים , משחק הרוח – האינדיאנים הצעירים יקבלו כתב חידה אותו ימלאו במהלך השייט, תוך שהם מזהים חיות בר אינדיאניות שהוסוו על גדות הירדן במטרה לפתור את האימרה האינדיאנית הסודית,סדנה ליצירת גלויה אינדיאנית ממגנט-  הילדים מוזמנים ליצור


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


סוכות בחוות השוקולד "גליתא" 

סניפי חוות השוקולד "גליתא"  הממוקמים בקיבוץ דגניה ב' ובקיבוץ צובה, מזמינים את הקהל הרחב לצלול לעולמו המתוק של השוקולד, לגלות את סודותיו וקסמיו ולהתמלא בשמחת חיים שרק שוקולד יודע לתת. הביקור בגליתא הוא חוויה שלמה הכוללת סרט, סדנא והרפתקה. חוויה למבוגרים , נוער וילדים,  ומתאימה לכל המשפחה. (הרפתקת השוקולד מתקיימת רק בחוות השוקולד בדגניה). את הביקור בגליתא מתחילים בסרט המספר את סיפור השוקולד ואת סיפורה של גליתא.

לאחר הסרט עוברים למרכז הסדנאות ליצור את הסדנא שבחרתם, ובסיום מקבלים את דפי ההרפתקה ויוצאים למסע של חידות במטרה להביא את הקוד לאוצר (בחוות השוקולד בדגניה בלבד). בסיום הביקור כל משתתף מקבל את יצירותיו הטעימות באריזה אישית. לרגל החג ניתן ליצור סוכה משוקולד.

 חוף גיא צילום-איציק ברוך צילום אמנותי
חוף גיא
צילום-איציק ברוך צילום אמנותי

סוכות בפארק המים חוף גיא

חוגגים את סוף עונת הרחצה – זמן אחרון להתגלש סוכות בפארק המים חוף גיא. פארק המים על שפת הכנרת, 22 דונם הכוללים: מגוון רחב של  מגלשות מים, בריכות מים,  מתקני שעשועים לילדים ולמבוגרים, מרחבי דשא גדולים ומהמטופחים בארץ, בצמוד לפארק המים, שוכן חוף ים פרטי ומסודר המאפשר גישה נוחה לטבילה נעימה במי הכנרת.