לאומית: עפולה עדיין מושלמת, גלבוע/גליל התאוששה

הפועל עפולה הלוהטת התבססה בפסגה עם 6 ניצחונות אחרי (86:92) בחוץ על ר"ג/גבעתיים. גלבוע/גליל דרסה (66:100) את גליל עליון והפועל מגדל העמק נשמה לרווחה אחרי שרשמה ניצחון שני העונה

המחזור השישי בליגה הלאומית האיר פנים לקבוצות הכדורסל בעמק. הפועל עפולה הלוהטת לא עצרה את הדהירה המטורפת שלה ורשמה ניצחון שישי רצוף, גלבוע/גליל התפוצצה מול גליל עליון ומגדל העמק קיבלה מנת חמצן עם ניצחון שני העונה.
אחרי שהרשימה בשבוע שעבר עם ניצחון גדול בדרבי על גלבוע/גליל החזקה, היו כאלה בעפולה שחששו מסוג של 'הנגאובר' לקראת משחק החוץ מול הפועל ר"ג. בסיום המשחק החששות התפוגגו כשעפולה השיגה ניצחון 92:86 ולמעשה נותרה הקבוצה היחידה המושלמת בליגה. ברנדון בראון חגג בצבע עם 32 נקודות ו-10 ריבאונדים כשרמת גן לא מוצאת לו מענה.

• סיגרס מככב, מגדל העמק נושמת לרווחה

גלבוע גליל שלא הייתה במיטבה בשבוע שעבר מול עפולה בדרבי חזרה לעצמה. חניכיו של אריאל בית הלחמי התפוצצו על גליל עליון 100:66 וסיפקו יופי של חגיגה לקהל המקומי בגן נר. סיגרס תפר 21 נקודות, דותן (8 אסיסטים) ושוכמן 16 נקודות כ"א, טרידוול 15 נקודות.
מגדל העמק, שפתחה את העונה בצורה רעה, נשמה מעט לרווחה לאחר שרשמה ניצחון שני העונה, אותו השיגה אמש בבית על עירוני ר"ג 90:73.