לאומית: עפולה ניצחה בהרצליה, נצרת עילית הפסידה למרמורק

הקבוצה של בני בן זקן פתחה את העונה ברגל ימין, לאחר שעמית מזרחי ויובל שאוט סידרו לעפולה ניצחון 2:0 בהרצליה. נצרת עילית הפסידה 0:1 מול העולה החדשה הפועל מרמורק אחרי שספגה בדקה ה-90

הליגה הלאומית בכדורגל יצאה היום (שישי) לדרך. הפועל עפולה, שעברה קיץ לא פשוט, יצאה למשחק חוץ מסקרן מול מכבי הרצליה והאקס אייל לחמן, שאימן בעונה שעברה בבירת העמק.
הקבוצה העפולאית שמרה על המומנטום החיובי מגביע הטוטו וניצחה 2:0. עמית מזרחי העלה את עפולה ליתרון בדקה ה-52 ובדקה ה-84 יובל שאוט הכפיל את התוצאה בדרך לניצחון חוץ בכורה, שמעניק הרבה נחת לראשי הקבוצה אחרי קיץ לא פשוט.
המאמן בני בן זקן שמר על ההרכב שהעלה את הקבוצה לרבע גמר גביע הטוטו: שושן; אזרד, גיזי, אריאלי, טוויטו; צלישר, שנקור, גולדמן, עמית מזרחי, רועי עטר; שאוט.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הנציגה השנייה של האזור הפועל נצרת עילית, זו שיש ממנה הרבה מאוד ציפיות לאור הסגל האיכותי, אירחה את העולה החדשה הפועל מרמורק באצטדיון בעכו. הקבוצה של ירון הוכנבוים, שהופיעה ללא גיא דיין הפצוע, רשמה הפסד מאכזבה 0:1 לאחר שספגה בדקה ה-90. זהו הפסג רביעי רצוף עבור נצרת עילית אם לוקחים בחשבון גם את שלושת ההפסדים שלה בגביע הטוטו.