לאומית סל: עפולה וגלבוע/גליל ניצחו, מגדל העמק הפסידה

בלי הפתעות: הקבוצה של רועי פרל ניצחה בבית את גליל עליון (74:59), כשקלאוול מפציץ 25 נק'. גלבוע/גליל הביסה בחוץ (77:59) את הוד השרון. טרידוויל בלט עם 17 (8 ריב'). מגדל העמק הפסידה בבית לאשקלון (79:93)

מחזור הפתיחה של הליגה הלאומית בכדורסל יצא לדרך, ולא נרשמו בו הפתעות מיוחדות. המועמדות המרכזיות לעלייה-הפועל גלבוע/גליל והפועל עפולה-פתחו את העונה עם ניצחונות משכנעים, בעוד שהנציגה השלישית מהאזור-הפועל מגדל העמק-ספגה הפסד ביתי.

אחרי עונת גלות באולם בניר העמק, הקבוצה של רועי פרל חגגה את החזרה שלה לאולם הביתי המשודרג בעפולה עילית עם ניצחון ביתי משכנע על הפועל גליל עליון (74:59). אחרי מחצית ראשונה שקולה מאוד (36:35), בחצי השנה דאג ג'ילברטו קלאוול, מי אם לא הוא, להוביל את העפולאים לניצחון בכורה עם 25 נקודות (15 ריב' ו-5 אס'). לצידו בלטו; בן צבי 13, ומטלון 10.

• ניצחון גדול לגלבוע, אכזבה למגדל העמק

גם גלבוע/גליל בראשותו של אריאל בית הלחמי, פתחה את העונה ברגל ימין, לאחר שהשיגה ניצחון חוץ קליל על הוד השרון (59:77) במשחק שבו התנהל בשליטה מוחלטת של החבר'ה מגן-נר. המצטיין בשורות הקבוצה היה טרידוויל שהפציץ 17 נקודות ותרם 8 ריב'. עוד בלטו: אופיר הובר 14, סיגרס 13, ופיטשון 12.

הנציגה השלישית מהאזור, הפועל מגדל העמק, פתחה את העונה עם הפסד ביתי מאכזב לאליצור אשקלון (93:79). המקומיים ירדו להפסקה ביתרון 3 נקודות, אבל בחצי השני נכנעו לקבוצה הדרומית. בלטו בשורות מגדל העמק באורדי ורינסקי (19 נקודות כ"א).