לאומית: סטטוס קוו בצמרת

מריחים את הסוף: כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגה לאומית המאבק בצמרת הטבלה מוסיף להיות צמוד. המוליכה גלבוע/גליל מחצה את אשקלון החלשה 113:75 ושמרה על מקומה בפסגה עם מאזן של 41 נקודות, דולקות אחריה בטבלה עם 40 נקודות קרית אתא שהביסה 97:73 את יבנה, ועפולה שרשמה ניצחון דחוק מול רעננה 89:86.

במפגש קצוות של הליגה גלבוע/גליל לא ריחמה על נועלת הטבלה מהדרום ומחצה אותה ללא תנאי. ג'ייסון סיגרס הוביל את רשימת הקלעים עם 29 נקודות, הקפטן חואקין שוכמן, שבוע שני ברציפות, היה קרוב לטריפל דאבל עם מאזן סטטיסטי מרשים שכלל 10 נקודות, 15 אס', ו-5 ריב'.

יובל בן הצעיר פתח בהרכב ושיק 38 דקות וקינח עם 8 נקודות
יובל בן חמו הצעיר פתח בהרכב ושיחק 28 דקות וקינח עם 8 נקודות

נוכח היריבה החלשה, המאמן אריאל בית הלחמי הרשה לעצמו לשתף גם את שחקני הספסל. יובל בן חמו, שצפוי להתגייס במהלך השבוע, פתח בחמישייה ושיחק 28 דקות. כמו כן, גם אופק סייג וטל יזרעאלי קיבלו דקות משחק.

הפועל עפולה שמרה על מקומה בקושי
הפועל עפולה שמרה על מקומה בקושי. בן צבי רק עם 5 נק'

הפועל עפולה, שמדורגת במקום השלישי בטבלה, הזיעה בדרך לניצחון דרמטי מול רעננה, שמשאיר אותה עם פער נקודה מהפסגה. בידלר ממשיך להיות הקלע המוביל של הקבוצה והפעם צלף 29 נקודות (4 אס'), נועם מטלון סיפק 19 נקודות והזר החדש מארשל מוזס קלע 12 נקודות (5 ריב').

מגדל העמק מפתיעים. ינסו להתברג בפלייאוף העליון
מגדל העמק מפתיעים. ינסו להתברג בפלייאוף העליון

הפועל מגדל העמק, שנמצאת בתקופה טובה, השיגה עוד ניצחון חשוב, הפעם בחוץ על א.ס רמת השרון בתוצאה 86:82. כעת הקבוצה של דוד אלהרר מדורגת במקום התשיעי בטבלה עם מאזן של 33 נקודות. בשלושת המחזורים הקרובים היא תנסה להשיג מקום בפלייאוף העליון, שנראה כרגע בהישג יד. בלטו בשורות מגדל העמק: אלכסנדר 23 (8 ריב'), אוגידה 18 (8 ריב'), טל 17.