לאומית: גלבוע/גליל עם 2 נקודות פור בפסגה

גלבוע/גליל גברה על גליל עליון 72:95 ופתחה פער של 2 נקודות בפסגה, לאחר השנייה בטבלה קרית אתא הפסידה לכפר סבא. עפולה התאוששה מההפסד בדרבי עם ניצחון ביתי על הפועל ר"ג 79:66. קלי ביידלר סיפק הופעת בכורה מצוינת (23 נקודות ו-10 ריבאונדים)

 

 

עוד צעד בדרך לליגת העל: מוליכת הליגה הלאומית גלבוע/גליל גברה אמש על גליל עליון 72:95 והגדילה את הפער בפסגה לשתי נקודות, וזאת לאחר שהשנייה בטבלה קרית אתא הפסידה בביתה לכפר סבא. הפועל עפולה התאוששה מההפסד בדרבי כשניצחה את הפועל ר"ג/גבעתיים 79:66.

חניכיו של אריאל בית הלחמי ניצלו את המעידה של קרית אתא (הפסד ביתי לכפר סבא 60:63) על מנת לבסס את מעמדם במקום הראשון אחרי ניצחון רביעי רצוף. וזה קורה שבוע לפני המפגש המסקרן בין גלבוע/גליל לקרית אתא בגן נר. איש המשחק היה דמיטריוס טרידוול שצלף 29 נקודות וקטף 11 ריבאונדים.

הקבוצה של רועי פרל, שצירפה השבוע זר חדש (קלי ביידלר) במקומו של ג'ילברטו קלאוול הפצוע, השיגה ניצחון ביתי 66:79 מול הפועל רמת גן/גבעתיים, שהפסידה בפעם החמישית ברציפות. הפועל עפולה סגרה עניין כבר במחצית כשהובילה בפער משמעותי של 16 נקודות. הזר החדש קלי ביידלר סיפק בכורה מוצלחת עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים, וכמו כן גם תרם 5 אסיסטים ושלוש חסימות.

הפועל מגדל העמק הפסידה בחוץ 73:96 לעירוני רמת גן, במשחק שבו היא פיגרה במחצית ב-20 נקודות.