כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב בשיטת הליסינג

אם גם אתם כמו רבים אחרים החלטתם שהדרך האופטימאלית עבורכם ליהנות מרכב חדש עוברת בעסקת ליסינג, חשוב שבשלב הראשון תכירו בצורה מעמיקה את כל האפשרויות העומדות לרשותכם. בהתבסס על אותו המידע תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ולבחור את המסלול אשר יספק את המענה המקיף ביותר על הצרכים והדרישות שלכם. צילום: המחשה(pexels.com)

• מסלולי הליסינג ומה חשוב לדעת עליהם

יש 2 מסלולי ליסינג עיקריים שחשוב להכיר, הראשון מיועד בעיקר לאנשים פרטיים והשני יכול להתאים יותר לחברות ולעסקים אשר מבקשים להחזיק בצי רכבים.
מסלול הליסינג הפרטי – מסלול זה מיועד על מי שרוצה ליהנות מרכב חדש אבל לא יכול או מעוניין להשקיע את סכום הכסף ההתחלתי הנדרש לרכישת הרכב.
במסלול זה ניתן ליהנות מרכב חדש, כאשר תתבקשו לשלם בעבור הרכב מקדמה כספית בגובה מסוים ולאחר מכן להתחייב לתשלומים לאורך כל תקופת העסקה.
לאחר שהעסקה מסתיימת ניתן לקבל החלטה אם לרכוש את הרכב ולשלם את ההפרש, אם להיכנס לעסקה אחרת או לבחור באלטרנטיבה.
מסלול הליסינג התפעולי – מסלול אשר מיועד כאמור בעיקר לחברות כאשר, במסלול זה מעבר לרכב חדש ניתן ליהנות גם בקשת רחבה של שירותים נוספים כמו: טיפולים, תקלות, ביטוח ועוד.. – הסכום החודשי יהיה גבוה יותר במסלול זה אבל כאמור, הוא כולל בתוכו היצע רחב של שירותים – במקרים מסוימים גם שירותי דרך, שירות של רחיצת רכב ושירותים נוספים.

היתרונות של הליסינג

היתרונות של הליסינג הם רבים ויכולים להתאים עבור לא מעט אנשים. כאשר בין אותם היתרונות שחשוב להכיר: העובדה שניתן ליהנות מרכב חדש מדגם מועדף מבלי שיהיה צורך בסכום הכסף ההתחלתי הנדרש לרכישת אותו הרכב (סכום שיכול להגיע לעשרות רבות ואף מאות אלפי שקלים).
חברת הליסינג זמינה להעניק שירות בנושאים שונים ופתרונות לבעיות אשר יכולות לעלות בכל מה שנוגע לרכב – כמובן, בהתאם לסוג עסקת הליסינג שבחרתם ותנאי העסקה השונים.
חברות ליסינג מציעות סוגים שונים של רכבים ודגמים במחירים שונים – כך שכל אחד יוכל למצוא רכב אשר יענה על התקציב אותו הוא מקצה עבור המטרה.
ניתן ליהנות משירות אשר מותאם באופן פרטני לדרישות ולצרכים של אותו הלקוח.
האפשרות לבחור בין מספר מסלולים שונים כך שכל אחד יכול לבחור את המסלול האופטימאלי בעבורו – מומלץ להתעמק בכל פרטי העסקה בכדי לקבל החלטה נבונה.

ליסינג בהתאמה אישית

חברות הליסינג שמות דגש משמעותי על תודעת השירות  ולכן, הם יקשיבו למלוא הדרישות והצרכים שלכם וידעו לתפור לכם את חבילת הליסינג המתאימה והנכונה ביותר בעבורכם.
כמובן, שדבר זה תלוי במידה רבה בבחירת חברת הליסינג – כאשר יש לוודא שמדובר בחברת ליסינג מקצועית, בעלת שם ומוניטין וכזאת, אשר זכתה לקבל חוות דעת חיוביות מצד הלקוחות.

שירותים נוספים אשר מוצעים ע"י חברת הליסינג

מעבר למסלולי הליסינג עצמם חברות הליסינג מציעות לרוב עוד קשת רחבה של שירותים ובין היתר: את האפשרות לרכוש רכב מיד 2, עסקאות רכב 0 ק"מ – בעסקאות אלו ניתן למעשה ליהנות מרכב חדש במחיר מוזל.
כמובן, שכל חברת ליסינג יכולה להציע שירותים מעט שונים ולכן, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את החברה בתבונה, לאחר שמבינים אלו שירותים היא מציעה.
לסיכום, האפשרות של ליסינג היא אפשרות אטרקטיבית אשר יכולה להתאים עבור קשת רחבה של אנשים – ובמקרים מסוימים גם להוות כדרך היחידה באמצעותה אותם אנשים יוכלו ליהנות מרכב חדש (במידה ואין להם את סכום הכסף הנדרש לצורך רכישת רכב חדש).