כדורסל: עפולה הפסידה על חודה של נקודה, מגדל העמק חוזרת לעצמה

חלום הפלייאוף והעלייה לליגת העל מתרחק מהפועל עפולה שהפסידה לכפ"ס בתוצאה 63:64, קאנון ממשיך לספק את הסחורה עם 20 נק'. מאידך מגדל העמק חזרה לעצמה, לאחר שלושה הפסדים רצופים מנצחת את הפועל חיפה בתוצאה 88:81

לאחר מותחן אדיר עם ערב מצוין של ג'יילן קאנון שקלע 20 נק' ושימו לב! קטף 18 כדורים חוזרים
הפסידו חניכיו של רועי פרל לאחר שבשניות הסיום אוראל לב החטיא שלשה לו נכנסה לסל, עפולה הייתה חוזרת לעניינים עם שתי נקודות יקרות לצפון. מהלך תמוה נוסף במשחק ארע לאחר שבשניות האחרונות נמנעו  שחקני עפולה מלבצע עברה ולעצור את המשחק ולהשאיר זמן לפוזשנים למהפך.
אוראל לב שנמצא בתקופה האחרונה עם סקור גבוה של ממוצע 15 נק' למשחק לא היה במיטבו וקלע רק 9 נק', לב גם היה מעורב בתקרית ברבע הרביעי עם דנזל ליווינגסטון, השניים  ספגו יחדיו עברה בלתי ספורטיבית דו-צדדית, ליוונגסטון גם ביצע לאחר מכן עבירה נוספת שסיבכה אותו בעבירות שאת זה עפולה לא השכילה לנצל.

קלעו להפועל עפולה: ג'יילן קאנון 20 נק' (18 ריב',4-4 מהעונשין ו8-14 מהשדה), קייל קייסי 12 נק' (10 ריב'ו-4 אס'), אוראל לב 9 נק' (0-5 משלוש ו-3-13 מהשדה),תום סלוצקי 8 נק'(ללא החטאה), עמית גרשון 7 נק' (3 ריב'), עומר טל 5 נק' (3 ריב') ונתנאל ארצי 2 נק'. שיחקו ולא קלעו: רון סבג(5

קלעו להפועל כפר-סבא: דנזל ליווינגסטון 29 נק' (16 ריב', 3-6 מהשלוש ו-8-11 מהקו), עדי כהן סבן 15 נק' (2-6 משלוש), גל גלינסקי וטרנס ווטסון(6 ריב'ו-5 איב') 7 נק' כ"א, אוריאל טרוצקי 4 נק' (3 ריב') , איתן רוטנברג 2 נק' (0-7 משלוש). שיחקו ולא קלעו: עידו דוידי וגיא רושקין.

• הפועל מגדל העמק – הפועל חיפה קופל 88:81

הפועל מגדל העמק הצליחה הערב בביתה לבלום את כדור השלג אליו נקלעה בתקופה אחרונה לאחר 3 הפסדים רצופים . חניכיו של אלהרר אמנם התמודדו עם חיפה שנמצאת בתחתית הליגה , אבל השכילו לקחת את שתי הנקודות החשובות שמשאירות אותה חזק בתמונת הפלייאוף במקום החמישי.

מאמן מגדל העמק אלהרר:  "ניצחון מאוד חשוב להחזרת הביטחון לאחר שלושה הפסדים יש עוד דברים שאנחנו עשחנו בעבר בסגנון משחק וצריכים עוד לחזור אליהם יחד עם זאת תמיד כייף יותר לתקן לאחר ניצחון לגביי ההפסדים הקודמים ישנה עייפות החומר בסגל קצר ופציעות של 2 שחקנים בעמדות הגבוהים מה שהגביל אותנו והביא אותנו לתוצאות האחרונות מקןוה שכולם יחזרו מהר ונחזור להציג את הכדורסל של אמצע הסיבוב הראשון ונגד כל התחזיות המוקדמות להגיע לפלייאוף העליון"
קלעו למגדל העמק:: מרכוס רלפורד 27 נק'(7 ריב'),כריס גסטון 22 נק'(15 ריב'), לירז אריאלי וקלארק רוזנברג 11 נק' כ"א, יבגני חולודוב 9 נק', אלון לוין 6 נק, אור פלבניק 2 נק'.

קלעו לחיפה: ג'רון בורואס 33 נק'(12 רב', 5 חט', מדד 47!), דוד הוארטס 19 נק', אור זינדרמן 10 נק', אילן ננקישווילי 9 נק' (10 אס'), טל פרסלני 6 נקודות, ניב משגב 4 נק'.