כדורסל לאומית: עפולה נעצרה בבית מול קרית אתא, מגדל העמק ממשיכה להפסיד

הפועל עפולה נעצרה מול קרית אתא לאחר רצף של שישה ניצחונות שחילצו אותה מהמקום האחרון. מגדל העמק ממשיכה להפסיד ונראה כי השלימה עם הירידה לליגה הארצית

• עפולה – אליצור קרית אתא 99-94

כמעט בפלייאוף: לאחר מסע היחלצות מרשים מהמקום האחרון בטבלה שכלל ריצה רצופה של שישה ניצחונות, לאחר החלפת שני מאמנים, פציעות של שחקנים חשובים(סימנס) והבאת זרים שהם בינגו ג'ף אלן הגבוה המנוסה, וקרון דשילדס שהפך אימת ההגנות בליגה. במשחק אמש מול קרית אתא, ההובלה עברה מצד לצד כאשר ברבע הרביעי התפתח מותחן אמיתי, עפולה נשארה במשחק גם לאחר שג'ף אלן ופלס ירדו לספסל בחמש עברות, עפולה לא היתה רחוקה מהשגת הניצחון השביעי על קרית אתא החזקה, ועם יכולת כזו עפולה בהחלט נראית אחרת ומוכנה לקראת קרבות הפלייאוף התחתון.

• מגדל העמק – מכבי קרית גת 109:81

רק נס יציל את מגדל העמק שצריכה לנצח בחמשת המשחקים בפלייאוף התחתון, ביכולת הנוכחית נראה שניר קפלן וחניכיו בדרך לליגה הארצית.
אתמול, אם מגדל העמק קיוותה לנצל אולי את העובדה ששחקני קרית גת לא קיבלו שלוש משכורות והם רגע לפני פתיחת שביתה, לאחר רבע ראשון צמוד,הם קיבלו את קרית גת במיטבה לאחר שהשאירה מאחור את העניניים האלה מחוץ למשחק, ופתחה מבער וקלעה באחוזים מצוינים. גם 27 הנק' של ג'ימי הול לא הספיקו ומגדל העמק קבורה בתחתית עם הפסד שלישי רצוף, הרביעי מתוך חמשת האחרונים.