כדורסל: הקבוצות הבכירות בעמק מחממות מנועים לקראת פתיחת העונה

במסגרת הכנות הקבוצות הבכירות בליגה לקראת העונה הבאה סיימה הפועל גלבוע גליל במקום השני  את טורניר אלון ואילו הפועל עפולה גברה במשחק אימון על עירוני קרית אתא. 

בעוד כשבועיים (26.9)תפתח הפועל גלבוע /גליל את עונת 2016/17  בליגת ווינר בחוץ מול אשדוד.
ובינתיים נראה שהחבורה של אריאל בית הלחמי מתגבשת. ביום ה' שעבר גברה גלבוע גליל במסגרת טורניר אלון שהתקיים בכפר תבור,  על הפועל ת"א בתוצאה מרשימה  96:80 וזאת למרות שבסגל חסר הסנטר האמריקאי הולווי ששוהה לצד אשתו שילדה, וללא גריפין שסופסל במחצית השנייה בעקבות התקרית בינו לבין ויליאמס בהפסקת המשחק.
בשבת בגמר טורניר לאחר שהובילו לאורך כל המשחק ואף בהפרש של 17 נק' נכנעו שחקניו של בית הלחמי  שסבלו מכושר משחק לקוי לנהריה בתוצאה 78:69

בשבוע תצא גלבוע/גליל למחנה אימונים של 3 ימים בגליל במהלכו יתקיים משחק אימון נוסף נגד נהריה.
בחמישי הקרוב(15/09) תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחת העונה.

הפועל עפולה מתאמנת חזק לקראת פתיחת העונה
הפועל עפולה מתאמנת באולמה לקראת פתיחת העונה

קבוצות בכירות נוספות בעמק, הפועל עפולה ומגדל עמק ממשיכות בהכנותיהן לפתיחת העונה בליגה הלאומית שתחל ב-10 באוקטובר.
קודם לכן מגדל העמק תארח את במסגרת משחק הגביע את פועל ירושלים עם כוכב האנ.בי.א. לשעבר אמארה סטודמאייר שצטרף העונה לשורותיה.

עם גיבוש סגל השחקנים של עפולה הגביר רועי פרל את קצב האימונים, ובשבוע שעבר פגשה עפולה את קרית אתא וגברה עליה בתוצאה 70:75, וזאת ללא הזר האמריקאי  טידוואל הפצוע שחזר להתאמן שוב אתמול ביום ראשון.
עפולה תפתח את העונה במחזור הראשון בחוץ מול עירוני ר"ג שעתידה לוט בערפל.

גם במגדל העמק ממשיכים בהכנות לקראת פתיחת העונה בליגה הלאומית לאחר סאגת האיחוד עם עמק יזרעאל. במחזור הראשון  הפועל מגדל העמק תפגוש את מכבי הוד השרון.

מאמן מגדל העמק אלהרר. רצף הניצחונות נעצר בגן נר
מאמן מגדל העמק אלהרר. בנה סגל צעיר עם זרים מנוסים

הסגל של אלהרר מונה את פריינטה, טל אבירם, אבינועם אוחנון, המתאזרח קלארק רוזנברג, לירז אריאלי,  ניב אוזן, צחי חיימוביץ, דור וכנר, אלון לוין, יבגני חולדוב, והזרים מרכוז רלפורד וניק ג'יימס

שתי הקבוצות עפולה ומגדל העמק תשתתפנה בטורניר פתיחת הליגה שיחל ביום א 28.9 במסגרת בית א' ביחד עם גליל עליון וקרית אתא.